renifer z drucików kreatywnych

Jak zrobić renifera z drucików kreatywnych?

MalwinaMalwina - specjalista Tipy.pl
renifer z drucików kreatywnych
1 z 7
Ostatnio pisałam Wam jak zrobić bałwana z drucików kreatywnych. Dzisiaj pokażę jak z tych samych drucików w bardzo prosty sposób można zrobić renifera. Tylko popatrzcie.
P

* ołówek,
* wykałaczka,
* 6 ciemnobrązowych drucików kreatywnych,
* 1 czerwony drucik kreatywny,
* 1 jasnobrązowy drucik kreatywny,
* 1 złoty drucik kreatywny (druciki kreatywne we wszystkich kolorach kupisz tutaj),
* klej,
* nożyczki
* oczy samoprzylepne (do kupienia tutaj)

1
renifer z drucika - krok 1.
Złącz ze sobą trzy ciemnobrązowe druciki (tak samo jak łączyło się je w bałwanie). Jak już będziesz mieć jeden długi drucik owiń go wokół ołówka. Będzie to tułów renifera.
2
renifer z drucika - krok 2.
Czwarty i piąty brązowy drucik zegnij w pół i owiń jego końce wokół ołówka, aby powstały zakręcone nogi. Załóż je na zrobiony przed chwilą tułów.
3
renifer z drucika - krok 3.
Z ostatniego drucika zrobimy ogon i szyję renifera. Aby to zrobić obetnij od niego 1cm i zegnij go na pół. To będzie ogon renifera. Włóż go reniferowi w tyłek. Pozostałą część drucika owiń wokół ołówka, zostawiając około 1 cm nieowinięty. Zagnij prosty odcinek w połowie (popatrz na zdjęcie) i włóż go z drugiej strony, w miejscu szyi. Skieruj do góry. Lekko zagnij na końcu głowę. Tak powstała jego szyja i głowa renifera.
4
renifer z drucika - krok 4.
Z czerwonego drucika obetnij 7 centymetrowy kawałek i owiń go wokół wykałaczki, pozostawiając około 1cm druciku nieowiniętego. Włóż go w zawiniętą w kroku trzecim głowę renifera. W ten sposób mamy nos.
5
renifer z drucika - krok 5.
Jasnobrązowy drucik potnij na trzy równe części. Zegnij jedną z tych części w połowie. Pozostałe dwie owiń wokół (każdej po osobnej stronie). Właśnie stworzyłeś poroże. Zamocuj je na głowie renifera.
6
renifer z drucików chenille
Zabezpiecz wszystkie druciki klejem, żeby się nie rozleciały. Upewnij się, że renifer sam stoi. Potnij złoty drucik na trzy równe części. Jedną z nich owiń reniferowi wokół szyi. Wygląda jak chomąto, prawda?
Strona 1 z 7

Powiązane porady

sowy z filcu na choinkę
aniołek

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane