sukienka tuszująca duże biodra

Jak się ubierać żeby ukryć duże biodra?
JanisJanis - specjalista Tipy.pl

Choć może ci się to wydawać zaskakujące, przeciętna kobieta nosi rozmiar 40–42. Na szczęście więc modne ciuchy nie są zarezerwowane tylko dla modelek o mocno „wychudzonych” kształtach. Nieco lepiej zbudowana kobieta również może się ubrać w dobrym stylu. Schowaj więc do kieszeni kompleksy z powodu zbyt dużych bioder i przekonaj się że możesz znaleźć takie ubrania, które nie tylko zatuszują problematyczny obszar twojego ciała, ale również pozwolą ci wyglądać modnie Jak to zrobić? Przeczytaj poniżej.
1
Odpowiedni rozmiar.

Twoje ciuchy powinny przylegać do twojego ciała, ale nie powinny być zbyt ciasne. Pozbądź się też za dużych ubrań i tych w rozmiarze XXL. Nie chcesz przecież wyglądać jak worek kartofli. Unikaj też zakładania na siebie kilku warstw ubrań.

2
Odpowiednie kolory.

Pamiętaj, że nie wyszczuplisz swojej figury zakładając na siebie zbyt dużo kolorów. Poszukaj strojów w następujących barwach:
Neutralne – szary i ciemnoszary
Intensywne – burgund i ciemnozielony
Nowe czernie – głęboki fiolet, granatowy i szary antracyt

3
Najlepsze ubrania.

  • Długie proste płaszcze. Proste płaszcze wymodelują twoją figurę. Zakładaj długie modele płaszczy, najlepiej te w wyróżniających się kolorach. Unikaj szerokich płaszczy zwężających się w kolanach oraz kurtek kończących się na wysokości bioder. Zakładając je będziesz wyglądała na grubszą, niż jesteś w rzeczywistości.

  • Sukienki. Sukienki w stylu retro doskonale pomogą ci ukryć wystający brzuszek i szerokie biodra. Jeśli jednak nie czujesz się komfortowo pokazując swoje nogi, zamień sukienkę na tunikę. Powinna ona być jak najdłuższa, aby nie zepsuć wyglądu twojej sylwetki.

  • Długi kardigan. Taki sweter powinien zakrywać pośladki przynajmniej częściowo (a najlepiej w całości). Dodatkowo dekolt w kształt litery V uwydatni twój biust. Aby nie wyglądać jak babcia, wybierz brązowy lub szary kolor swetra, zdecydowanie unikaj pasteli. Do takiego swetra doskonale pasują spodnie jeansowe i buty na obcasie, które dodatkowo wydłużą twoje nogi.

  • Sukienki kopertowe. Wszechstronna sukienka kopertowa wiązana w pasie, doskonale nadaje się na spotkania biznesowe oraz imprezy. Podkreśla górną część ciała i nie opina bioder, ani nóg, dając ci więcej swobody. Jeśli sukienka ma krótki rękaw, możesz do niej założyć kardigan z wełny.

  • Jeansy. Jeansy podkreślają pośladki i uda, ale mimo to są najlepszym przyjacielem kobiet z dużymi biodrami. Jeansy z wysokim stanem przywrócą ci kobiece kształty, które były tak pożądane w 1960 rok, przylegają one wokół talii i podkreślają piersi. Spodnie typu biodrówki uwypuklą wspaniały kształt twojej pupy. Ważne, żeby nie wybierać spodni o zbyt obcisłych lub zwężanych nogawkach (np. rurki). Takie spodnie niepotrzebnie skupią uwagę na biodrach.

  • Trencze. Jeśli decydujesz się na płaszczyk, najlepiej sprawdzi się typ „trencz”. Noś go jak sukienkę. Najlepiej jeśli spod płaszcza będą wystawały tylko czarne, bądź kolorowe nieprzeźroczyste rajstopy. Jeśli jesteś dość szczupłą osobą, załóż rajstopy w paski lub zdecyduj się klasyczny beż. Jeśli masz krągłe kształty, wybierz rajstopy w kolorze czarnym. Pod płaszcz załóż spódnicę lub sukienkę, a do tego buty na wysokim obcasie.

4
Nie bój się odsłonić biodra.

  • Krótkie spódnice. Załóż spódnicę o długości powyżej kolan, ale niezbyt krótką. Celem jest bowiem zwrócenie uwagi na nogi. Unikaj zakładania do tego bluzek z głębokim dekoltem, nie należy bowiem pokazywać zbyt wiele na raz. Możesz również zakładać krótkie spódnice wiązane w pasie. Latem nie zakładaj nic na nogi, zimą załóż nieprzeźroczyste rajstopy i wysokie botki.

  • Suknie bombki. Zakładaj je tylko na duże okazje. Suknie taka wymodeluje całą linię twojego ciała, od góry aż do dołu. Załóż do niej buty na wysokim obcasie lub jedwabny szal.

5
Akcesoria dla kobiet o szerokich biodrach.

  • Paski. Istnieją dwa sposoby noszenia pasków i każdy z nich pomaga nam osiągnąć inny efekt. Jeśli chcesz założyć pas pod biustem, wybierz szeroki, wykonany z lakierowanej skóry. Dzięki temu podkreślisz swój biust i odwrócisz uwagę od dużych bioder. Jeśli chcesz założyć pas na wysokości talii, wybierz cieńszy, wielokolorowy i upewnij się, że nie jest on zbyt ciasny. Dzięki temu zyskasz kobiecy wygląd i podkreślisz swoje atuty.

  • Obcasy. Są po prostu niezbędne. Dzięki nim wydłużysz swoją sylwetkę i wyszczuplisz nogi. Ponadto chodzenie w obcasach pomaga modelować nogi. Załóż botki kończące się na kostce lub buty na koturnie.

  • Mała torebka. Duże torby niepotrzebnie przytłoczą twoją sylwetkę. Zmniejsz rozmiar dodatków, tak aby wszystko pasowało do twojego stroju. Wybieraj małe torebki, mogą być to modele do ręki lub w jasnym kolorze.

Strona 1 z 2

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (2)

* Pola wymagane

HeronX
26.11.2017
Biodra u kobiety białej nigdy nie są za szerokie, duża pupcia u kobiety to skarb, to seksapil. Natomiast szkaradne są zbyt wielkie plecy i szerokie ramiona u kobiety. Nad tym się lepiej zastanówcie, eksperci od siedmiu boleści.
Leelou.pl
09.12.2014
Największym błędem jest zakładanie spódnic typu bombka. Niektóre panie uważają, że właśnie dzięki tego typu fasonom dokładnie ukryją swoje niedoskonałości. A jest wręcz przeciwnie, biodra wydają się w takim przypadku wręcz gigantyczne. Natomiast spódnice w kształcie litery A sprawią, że biodra będą wyglądać na wąskie, szeroki pas natomiast bardzo ładnie podkreśli talię.