Prezerwatywy

Jak kupić prezerwatywy?

FemmeFemme - specjalista Tipy.pl
Prędzej czy później będzie trzeba iść do sklepu i kupić prezerwatywy. O ile wydaje się to straszne to wcale takie nie jest. Na pewno wmawiasz sobie, że wszyscy będą się na ciebie patrzeć, puszczać sobie oczka i się porozumiewawczo uśmiechać. Prawdopodobnie nie wiesz również co powiedzieć i jak się zachować. Szkoda, że nie ma w Polsce jeszcze wielu automatów z prezerwatywami, prawda? Dzięki nim nie byłoby większego problemu. No ale trudno, musisz wziąć się w garść i iść po prezerwatywy do sklepu lub apteki. Poniżej podpowiem ci, jak to zrobić w miarę dyskretnie.
1
Najpierw dowiedz się jakich prezerwatyw potrzebujesz. Musisz to wiedzieć zanim wejdziesz do sklepu. Prezerwatyw jest bardzo wiele - różne smaki, zapachy, wielkości, tekstura (prążkowane, z wypustkami itp), nawilżane, z dodatkiem żelu itd. Jak będziesz za długo stać przy półce z prezerwatywami to tylko niepotrzebnie zwrócisz na siebie uwagę. Chodzi o to, aby wziąć pudełko i szybko odejść.
2
Wybierz sklep lub aptekę w innym miejscu zamieszkania. Wystarczy podjechać osiedle obok. Unikaj jednak osiedli na których mógłbyś spotkać kogoś z rodziny. Chyba nie chcesz, aby wujek czy ciotka sprawdzili co masz w reklamówce.
3
Prezerwatywy lepiej jest kupować w supermarketach (hipermarketach) niż w sklepach osiedlowych lub aptekach. W aptece (o ile nie jest samoobsługowa) musisz głośno powiedzieć co chcesz kupić. Zatem będzie to słyszała pani z apteki jak również ludzie stojący za tobą w kolejce. Poza tym panie z apteki mają zwyczaj dyskutowania z klientami (A jakie prezerwatywy? A z żelem? A z wypustkami? Grube czy cienkie?). Jak będziemy mieć pecha to za nami będzie stało pełno ludzi w tym babcie i dziadkowie, którzy właśnie wracają lub idą do kościoła. Hipermarkety mają tą zaletę, że są anonimowe. Nikt na nikogo nie patrzy, każdy zajęty sobą, każdy coś mówi, biega itd. Łatwo wmieszać się w tłum.
4
Jeśli kupujesz prezerwatywy w hipermarkecie jedynym momentem, kiedy ktoś może zobaczyć co kupujesz jest moment płacenia. Dlatego jeśli jest kolejka, dobrze jest wyłożyć na taśmę wszystkie zakupy a prezerwatywy wmieszać między nie. Wystarczy nawet jedna paczka chipsów. W takim wypadku kładziesz paczkę chipsów na prezerwatywach.
5
Kupuj prezerwatywy ze znajomymi. Zawsze będzie wam raźniej. W takim przypadku możecie się zasłaniać przy kasie. Jeden z was płaci - reszta go zasłania.
6
Jeśli chcesz być dyskretny możesz zamówić prezerwatywy przez Internet. Jednak nie jest to dobry pomysł, jeśli rodzice czasami otwierają paczki do ciebie lub listy. Sklepy internetowe są dyskretne jeśli chodzi o wszelkie akcesoria erotyczne. Jednak aby przesyłka ci się opłaciła lepiej zamówić większą ilość prezerwatyw.
7
Poproś starszego kolegę, koleżankę czy kuzyna. Powiedz, że chcesz mieć "tak na wszelki wypadek" jeśli nie chcesz się przyznawać do tego co planujesz. Jednak lepiej będzie znaleźć kogoś zaufanego, kto w przyszłości ci też pomoże.
8
Płać za prezerwatywy gotówką. Płacenie kartą może trochę potrwać. Jak będziesz mieć pecha to jeszcze odrzuci ci kartę albo coś się popsuje. Dobrze jeśli będziesz mieć też drobne pieniądze - nie będzie trzeba czekać, aż pani wyda ci resztę.
?

Wskazówki
* Prezerwatywy przechowuj w suchym i ciemnym miejscu - nie noś ich przez długi czas w portfelu!
* Pamiętaj, że tak naprawdę panie przy kasie czy aptekarki w ogóle się nie interesują tym co kupujesz. Na co dzień sprzedają setki prezerwatyw, podpasek, tamponów, testów ciążowych i innych dość krępujących przedmiotów. Im jest wszystko jedno co ci sprzedają. To co ich interesuje to ilość czasu jaka została do końca ich zmiany.

Strona 1 z 2

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (7)

* Pola wymagane

Angelus
22.10.2018
Dowiedz się, czego potrzebujesz, idź do apteki i kup. Koniec.
ja pierdole
11.01.2016
Czy to jest poradnik dla 10 latka jak kupic gumki czy co do chuja sprzedawca,kasierka też kupuje gumki i nie kryje się jak by kupywał prochy,albo bąbe atomową
wujjek
03.12.2015
ale beka
meskowsky
13.05.2013
W całodobowych sklepach tesco są kasy samoobsługowe. Nie musimy dzięki temu się przejmować kasjerką, bo sami sobie kasujemy i płacimy.
Lolek
05.02.2013
Seksoholicy!! Wczoraj kupiłem gumki z automatu w Forum w Gliwicach. Są one w toaletach męskich. Spoko zakup bez baby w okienku :) i durexy za 2 zł. Napotkaliście je też w innych centrach handlowych na śląsku?
LOL
20.01.2012
To są porady kupna bomby atomowej czy kondomów ?
sasaasasas
13.01.2011
Ja pierdole, jak ktoś ma odwagę uprawiać seks to niech ma odwagę kupić gumki...