Kształt twarzy a makijaż

Jak dobrać makijaż do kształtu twarzy?

UrodaUroda - specjalista Tipy.pl
Do każdego kształtu twarzy można dobrać odpowiedni makijaż. Chcesz się o tym przekonać? Określ swój kształt twarzy i przeczytaj poniższe wskazówki.
1
Makijaż dla pociągłej twarzy.

Owalny kształt twarzy oparty jest na symetrii – oczy oddalone od siebie znajdują się w odległości równej długości oka, czoło szersze niż dolna część twarzy. Twarz o tym kształcie wygląda dobrze niemal w każdym makijażu. Wiele kobiet wykorzystuje technikę podkreślania i konturu, aby osiągnąć naturalny wygląd. Podkreśl swoje idealne cechy poprzez nałożenie bronzera lub nieco ciemniejszego pudru na czoło, kości policzkowe, aż po podbródek. Możesz korzystać z najnowszych trendów i nie musisz bać się kolorów. Eksperymentuj więc z różnymi technikami.

2
Makijaż dla okrągłej twarzy.

W tym przypadku chodzi o stworzenie wrażenia dłuższej twarzy. Skup się na jednej z cech – oczy lub usta. Na skronie i dolną linię żuchwy nałóż bronzer. Przesuń swój rumieniec tuż poniżej kości policzkowych, aby je wyrzeźbić lub nałóż go bezpośrednio na środek policzka. Pamiętaj, że jasny odcień różu podkreśli krągłość twojej twarzy. Róż nakładaj ruchami do góry, co optycznie wysmukli twoją twarz.

3
Makijaż do twarzy podłużnej.

Ten kształt twarzy daje nam wiele możliwości do zabawy z makijażem. Często próbuj nowych rzeczy, ale ostrożnie dobieraj kolory. Obrysuj swoją linię włosów za pomocą bronzera – od skroni do skroni – w ten sposób zmniejszysz wydatne czoło. Użyj różu, aby podkreślić swoją twarz, najlepiej wybierz ten w kolorze neutralnym, dzięki temu z łatwością będziesz mogła zmieniać paletę kolorów w zależności od sezonu. Poszerz swoje brwi na zewnątrz w kierunku skroni, zabieg ten złagodzi kanciaste cechy wyglądu.

4
Makijaż do twarzy w kształcie serca.

Osoby o twarzy w kształcie serca posiadają wystające kości policzkowe. Jeśli chcesz podkreślić je, załóż jasny róż i pasującą do niego szminkę, a oko pozostaw neutralne. Jeśli chcesz odwrócić uwagę od policzków, nałóż neutralny matujący róż i lekko podkreśl usta błyszczącą pomadką. Twarz o kształcie serca zazwyczaj dobrze wygląda w klasycznych kolorach z 1940. Czerwone lub jagodowe usta i lekki wiśniowy rumieniec stanowiący wykończenie makijażu z pewnością przyciągną spojrzenia. Czarny lub brązowy liner w połączeniu z białym bądź beżowym cieniem do powiek, również będzie wyglądał wspaniale.

5
Makijaż do twarzy trójkątnej.

Użyj makijażu, aby rozjaśnić środek swojej twarzy. Lżejszy płynny podkład lub sypki puder pomogą ci osiągnąć z łatwością ten efekt. Nałóż go na czoło, grzbiet nosa oraz środek podbródka, aby podkreślić swoje najlepsze cechy. Aby wzmocnić efekt, na kontur czoła, czubek brody oraz dolną część kości policzkowych nałóż nieco ciemniejszy puder.

6
Makijaż do twarzy kwadratowej.

Jeśli posiadasz twarz kwadratową, musisz złagodzić ostre rysy stosując specjalne techniki makijażu. Podczas nakładania kosmetyków staraj się wykonywać okrągłe ruchy, ale pamiętaj by zachować przy tym ostrożność. Aby nadać twarzy ładny wygląd, na dolną część szczęki oraz na boki kości policzkowych nałóż puder brązujący, a na policzki okrągłymi ruchami nałóż róż. Przy pomocy pędzla do makijażu wykonaj kilka pociągnięć do góry w kierunku skroni, dzięki temu złagodzisz ostrą linię szczęki i kanciaste rysy.

Strona 1 z 3

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (2)

* Pola wymagane

Alao
17.01.2011
do dani: nakładanie różu na pociągłą, podłużną twarz: nałóż róż na kości policzkowe i rozetrzyj go w kierunku skroni - dzięki temu optycznie dodasz twarzy nieco szerokości i ją skrócisz.
dani
15.01.2011
A jak w jaki sposob aplikowac roz przy twarzy pociaglej?