limfatyczny masaż biustu

Jak zrobić limfatyczny masaż biustu?

JoginkaJoginka - specjalista Tipy.pl
limfatyczny masaż biustu
1 z 5
Skuteczny masaż biustu opiera się na dokładnie sprecyzowanych ruchach w określonym kierunku i tempie. Ruchy te powinny naśladować naturalne działanie układu limfatycznego. Masaż limfatyczny piersi jest bardzo prosty i każdy z powodzeniem może się go nauczyć. Jest on nieco inny, niż klasyczny masaż piersi, ponieważ specjalne ruchy mają naśladować ruch limfy w naszym ciele. Użyjemy ruchów, dzięki którym pod wpływem lekkiego nacisku będziemy poruszać piersiami, a następnie lekko je uwolnimy, aby pozwolić im na powrót do naturalnego położenia. Każdy ruch i powrót liczy się jako jedno pompowanie. Poniżej znajdziesz wskazówki, jak prawidłowo wykonać masaż limfatyczny piersi.
1
masaż biustu - krok 1
Włóż rękę pod pachę i dociśnij ją do środka i ku górze. Sięgaj ręką głęboko w dół pachowy. Wykonaj ruch do góry i zwolnij. Czynność powtórz 10 do 20 razy. Pamiętaj, aby przez cały czas ramię było zrelaksowane.
2
masaż biustu - krok 2
Weź do reki całą pierś i podnieś ją do góry i w kierunku pachy. Jeśli masz duże piersi, być może czynność ta będzie wymagała użycia obu rąk. Powtórz ćwiczenie 10 razy.
Teraz chwyć pierś i dociskaj ją od wewnętrznej strony w kierunku klatki piersiowej. Czynność wykonaj 5 razy.
3
masaż biustu - krok 3
Jedną ręką podtrzymaj swoją pierś, drugą ręką dociśnij i przesuń górną krawędź piersi do góry, w kierunku szyi. Czynność powtórz 5 razy.
4
masaż biustu - krok 4
Chwyć pierś w obie dłonie i dociśnij ją do klatki piersiowej. Powtórz tę czynność 5-10 razy.

Jeśli chcesz, możesz wykonać każdy ruch więcej razy niż jest to zalecane. Zanim rozpoczniesz masaż piersi, pamiętaj o kilku ważnych rzeczach:

  • Skup się na wykonywanych ruchach

  • Nie przejmuj się zbytnio właściwym kierunkiem

  • Ruchy pompujące są inne niż podczas zwykłego masażu

  • Podczas poruszania piersi w danym kierunku, użyj nieco nacisku

  • Po wykonaniu danego ruchu rozluźnij piersi i pozwól im powrócić do swojej naturalnej pozycji. Dzięki temu masaż prawidłowo zadziała.

  • Podczas podnoszenia piersi do góry naciskaj je, a następnie uwolnij i pozwól im powrócić do naturalnego położenia.

  • W ten sposób naśladujesz i wzmacniasz naturalny ruch układu limfatycznego.

Strona 1 z 5

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (1)

* Pola wymagane

koński śmiech
23.11.2015
O tym wiedzą wszędzie, biust stał nigdy nie będzie.