flirt

Jak podniecić faceta i sprawić, że oszaleje na Twoim punkcie?

MiloscMilosc - specjalista Tipy.pl
Podniecić faceta to jedna sprawa. A "nakręcić jego mózg" to druga. Czy wiesz jak nakręcić faceta, żeby oszalał na twoim punkcie? Poniższe porady, dadzą Ci magiczną moc. Wystarczy, że się ich nauczysz i wypraktykujesz, a będziesz mile zaskoczona efektami.
1
Gdy rozmawiasz z mężczyzną, patrz mu prosto w oczy i uśmiechaj się. Pobaw się włosami, pogładź swoje ramię lub brzuch posyłając powłóczysty uśmiech. To sprawi, że jego wyobraźnie zacznie pracować.
2
Ubieraj seksowne ubrania. Nie chodzi o to abyś ubierała się jak ulicznica. Noś dopasowane spódniczki, obcisłe spodnie, dopasowane bluzeczki, głębokie dekolty. Spowodujesz, że facet będzie szalał na Twoim punkcie. Pamiętaj mężczyźni w odróżnieniu od kobiet są wzrokowcami. Nawet mężczyzna Twoich marzeń, nie będzie mógł o tobie zapomnieć, widząc cię seksownie ubraną, zakrywającą i odkrywającą to i owo.
3
Podczas rozmowy, wplataj jakieś wyzywające, zaczepne zdanie, np. "w facetach dobrze ubranych jest coś niesamowicie podniecającego". To da mu do myślenia, jeżeli na następne spotkanie "zastosuje się" do tego co powiedziałaś, będziesz wiedzieć, że chce Ci się podobać.
4
Dotyk. Jest narzędziem które można wykorzystać. Przy okazji dotykaj jego rąk, ramion, możesz powiedzieć, aby pokazał Ci swoją dłoń, wówczas połóż swoja na niej niby porównując ich wielkość, delikatnie muskaj palcem wnętrze jego dłoni niby przypadkowo. Jeżeli zechce przejąć inicjatywę i dotknie Twojej dłoni, przytrzyma ją dłużej pozwól mu. Pokażesz w ten sposób, że mu ufasz.
5
Zachowuj się jak dama. Wielu facetów nie lubi kobiet nachalnych, narzucających się, łatwych do zdobycia. Bądź sobą. To jest najlepsze co możesz zrobić. Przecież chcesz, aby mężczyzna był zainteresowany tobą jako Tobą, a nie jako kawałkiem mięsa do zjedzenia. Jeżeli on jest zainteresowany wyłącznie zaciągnięciem Cię do łóżka, nie jest wart Twojej uwagi. Szanuj siebie i swoje ciało, zanim zrobisz coś czego będziesz potem żałować.
6
Flirt
Bądź prosta, ale tajemnicza, bądź interesująca, zabawna, ale nie nudna. Spraw, aby zapragnął dowiedzieć się o Tobie więcej. Nie mów mu wszystkiego o sobie. Rozmawiając z nim, sprawiaj aby nie mógł się doczekać kolejnej rozmowy z Tobą. Nie skupiaj na nim całej swojej uwagi, czasami staraj się go na niby nie zauważać. To sprawi, ze będzie się zastanawiał, dlaczego nie jesteś nim zainteresowana, skoro wszystkie inne są. I będzie zabiegał o Twoją uwagę.
Strona 1 z 2

Powiązane porady

Wirtualny sex
para w łóżku
Seks w pociągu

Podobne porady

Komentarze (35)

* Pola wymagane

Psm
02.11.2017
Ja nie mam płaskiego brzuszka mam dwoje dzieci jestem po rozwodzie 6 lat temu poznałam obecnego partnera moje zgrabne nogi jeden drink gra w siatkę sprawiło że był mój i jest już 6 lat nie ma reguły jeśli mężczyźnie kobieta się podoba bedzie go miała później to wszystko zależy czy tak miało być
Kubs
20.04.2016
Troszkę zbyt uproszczone.
Kinia
03.02.2016
Panie i Panowie, zanim zaczniecie komentować cokolwiek, zajrzyjcie proszę do słownika ortograficznego. To co wypisują co poniektórzy...OMG!!! włos się jeży .... Masakra... Analfabetyzm wtórny...
dżudka
08.12.2014
Co to za rady? faceci potrzebują wiekszego "hardkoru" a nie tylko głupie połwłóczyste uśmieszki itd. (to co piszecie dalej)! żenada!!!!!
mikołaj
05.05.2014
Nie skupiaj na nim całej swojej uwagi, czasami staraj się go na niby nie zauważać. -kompletna bzdura facet ktory ma jako tako pojecie o flirtowaniu i ma do siebie szacunek nie bedzie latal za dziewczyna ktora olewa go podczas srozmowy poniewaz to znaczy brak zainteresowania z jej strony!!
#21499
26.11.2013
Wpisz komentarz
gosik
18.02.2013
he ja już mam to za sobą
Mc
14.01.2013
Autor/ka porady nie przeszła do końca okresu dojrzewania.
To nie szkoła podstawowa.
zenek50zenek
29.11.2012
Tak jest ubieraj się wyzywająco i seksowie a facet będzie two
emilka
12.11.2012
Na facetuw dziala wszystko cycki tylek a najbardziej gole cialo to fakt wtedy zaden sie nieobsze