stroik bożonarodzeniowy

Jak zrobić stroik bożonarodzeniowy z doniczki?
Fiona - specjalista Tipy.pl

Każda z nas chce oryginalnie przystroić swój dom na święta. Najważniejszym elementem wystroju jest zazwyczaj choinka. Ale czy musi to być jedyny świąteczny akcent w twoim domu? Zdecydowanie nie! W tym artykule podpowiem jak w prosty i szybki sposób zrobić piękny stroik bożonarodzeniowy. Mam nadzieję, że ciebie również ten pomysł zachwyci.
P

* gliniane doniczki na kwiaty
* duże, czerwone świece
* wiertarka
* gąbka florystyczna
* plastikowe patyczki (takie jak do podtrzymywania roślin)
* kilka-kilkanaście gałązek tui
* owoce dziurawca, jemioły lub głogu (mogą być sztuczne)

1
stroik bożonarodzeniowy - krok 1
Świece, które włożysz do stroika, muszą w jak największym stopniu wystawać ponad powierzchnię doniczki. Z tego powodu, cienkim wiertłem wywierć w każdej świecy 3-4 otwory i włóż w nie plastikowe patyczki (takie, których używasz do podtrzymywania roślin doniczkowych).
2
Do szczelnej, glinianej doniczki włóż mokrą gąbkę florystyczną i przytnij ją tak, by nie wystawała ponad powierzchnię doniczki. Jeśli obawiasz się, że doniczka może przeciekać, zanim włożysz do niej gąbkę wyłóż jej wnętrze foliową reklamówką.
3
stroik bożonarodzeniowy - krok 3
Dookoła brzegu powbijaj w gąbkę gałązki tui, jemiołę i głóg. Najładniej będą wyglądać żywe rośliny, jednak o tej porze roku łatwiej będzie ci kupić sztuczne. Środek doniczki pozostaw pusty. Na końcu wbij w to miejsce świecę i uzupełnij wolne miejsca gałązkami tak, żeby w żadnym miejscu stroika nie było widać gąbki. Gotowe.

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (2)

* Pola wymagane

Musia
21.12.2015
wasnie ja szukam pomysłu jak niebanalnie udekorować poinsencję w doniczce , tak żeby nie wyglądała jak roślina wstawiona tylko w doniczkę, ktoś ma jakieś pomysły ?
skitters
02.12.2015
fajne chociaz ja co roku mam gwiazdę betlejemską w doniczce i w sumie stroik bym chciała jakiś inny. macie jakieś pomysły ?