kartka świąteczna z choinką

Jak zrobić kartkę bożonarodzeniową z choinką 3D?

Fiona - specjalista Tipy.pl
Zrobienie zwykłej kartki bożonarodzeniowej nie jest sztuką. Ale jeśli pogłówkujemy i zrobimy coś więcej, coś super? Na przykład kartkę 3D? To dopiero frajda. Może i wydaje się to niesamowicie trudne, ale w rzeczywistości to banał. Dla przykładu pokażę Wam, jak zrobić kartkę z choinką 3D.
P

* kartka z bloku technicznego – biała lub kolorowa,
* kolorowy karton ozdobny - zielony i czerwony (do kupienia tutaj)
* nożyczki,
* linijka,
* klej.

1
Zegnij na pół kartkę z bloku technicznego – białą lub w innym pastelowym kolorze. Będzie ona bazą naszej kartki. Przetnij wzdłuż zagięcia. Powinien powstać prostokąt, który złóż na pół.
2
Z zielonego papieru wytnij prostokąt o wymiarach mniej więcej 15x2 centymetry. Wytnij kolejne paski, każdy kolejny powiększony o mniej więcej 2-3 milimetry na szerokość i 2.5-4 centymetry na długość. Taki zabieg jest niezbędny, aby w choinka była wąska u góry i szersza na dole.
3
kartka świąteczna z choinką
Następnie złóż każdy pasek w harmonijkę. Niech jedna zakładka ma 0,5 centymetra. Pomóż sobie kostką introligatorską.
4
Otwórz kartkę. Przyłóż wycięte i złożone w harmonijkę prostokąty.
5
Sklej ostatnie boki harmonijki z bokami kartki – ułóż je oczywiście od najmniejszego do największego.
6
Z czerwonej kartki wytnij gwiazdkę i naklej ją na czubku choinki. Możesz też z niego zrobić doniczkę.

Powiązane porady

kartka bożonarodzeniowa
Koszyk świąteczny
kartka bożonarodzeniowa z wyskakującym reniferem

Podobne porady

Komentarze (1)

* Pola wymagane

adamek
02.12.2010
dzięki za piątkę