lampiony na Boże Narodzenie

Jak zrobić szklane lampiony na Boże Narodzenie?

MaryKrismasMaryKrismas - specjalista Tipy.pl
lampiony na Boże Narodzenie
1 z 4
Lampiony potrafią wprowadzić magiczny nastrój. A to jest coś, bez czego nie wyobrażam sobie Świąt Bożego Narodzenia. Dlatego tak ważne jest dla mnie – i myślę, że nie tylko aby takie lampiony mieć. Ale nie ma sensu ich kupować. Myślę, że każdy z nas znajdzie w swoim domu coś, co z powodzeniem można zamienić w nastrojowy lampion. Podaję poniżej kilka propozycji lampionów ze szkła.
1
szklany lampion świąteczny - 1
Postaw szklany wazon na srebrnej tacy. Obtocz go kieliszkami i szklaneczkami. Wypełnij je (oprócz wazonu) kwiatami i bombkami. Możesz też umieścić tu i ówdzie jemiołę. Do wazonu włóż świeczkę. Pięknie się prezentuje na ławie czy komodzie.
2
szklany lampion świąteczny - 2
Umieść czerwone róże na dnie wysokiego szklanego cylindra. Przyklej róże dwustronną taśmą klejącą do dna, aby utrzymywały się na dnie. Zalej cylinder wodą do mniej więcej ¾ jego wysokości. Na wierzchu umieść pływające (sztuczne najlepiej, wtedy będą się bez problemu utrzymywały na powierzchni) jagody oraz podgrzewacz. Zmieniaj wodę codziennie, a róża utrzyma się nawet siedem dni.
3
szklany lampion świąteczny - 3
Rozświetl sobie noc! Do dużych szklanych wazonów wsyp kamyczki. Dodaj do nich gałązki głogu (bez listków). Listami obtocz świeczki i postaw je w środku. Lampiony postaw przed domem. Gdy zapadnie zmrok i goście będą tuż tuż, zapal świeczki. Zobaczysz jak ich zaskoczysz.
Strona 1 z 4

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane