pudełko ozdobne - serce

Jak zrobić pudełko ozdobne - serce?

summer - specjalista Tipy.pl
Stwórz własne niesamowite pudełko na prezent dosłownie w 5 minut. Pudełeczko w kształcie serca wygląda naprawdę słodko i doskonale nadaje się na Boże Narodzenie, Walentynki, rocznicę lub inną ważną okazję. Bliska ci osoba na pewno będzie wzruszona. Projekt ten jest naprawdę bardzo łatwy do wykonania. Poniżej znajdziesz wskazówki, jak zrobić to niesamowite pudełeczko.
P

* Drukarka
* Brystol lub karton dwustronny (do kupienia tutaj)
* Nożyczki

1
szablon pudełka serce
Pobierz szablon. Przed wydrukowaniem powiększ go dwukrotnie. Wydrukuj go na ozdobnym brystolu lub na zwykłym papierze, a następnie odrysuj na brystol. Jeśli twój brystol ma wzór tylko na jeden stronie, postaraj się, by wydruk znajdował się na stronie przeciwnej.
2
pudełko serce - krok 2
Wytnij szablon wzdłuż linii ciągłych. Następnie do linii przerywanych przyłóż linijkę i przejedź po nich nożem do masła lub innym tępym narzędziem (możesz do tego celu użyć wypisanego długopisu). Przerywane linie wyznaczają miejsca złożenia pudełka, dzięki temu zabiegowi ułatwisz sobie kolejne kroki.
3
pudełko serce - krok 3
Złóż zakładki wzdłuż linii przerywanych i unieś je do góry. Zakładki pomiędzy bokami pudełka zagnij do środka.
4
pudełko serce - krok 4
Załóż na siebie dwie połówki serca. Załóż je jedna za drugą w naciętych wcześniej miejscach.
5
pudełko serce - krok 5
Zagnij zakładki znajdujące się na dole i na górze pudełka.
6
Gratulacje. Twoje pudełko jest już gotowe. Teraz możesz ładnie je ozdobić i włożyć do niego prezent.

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (1)

* Pola wymagane

Koki
19.12.2010
A ta wstążeczka jest doklejona?