Wiatraczki z papieru

Jak zrobić wiatraczek z papieru?·

MonisiaMonisia - specjalista Tipy.pl
Wiatraczki z papieru
1 z 5
Poniższych wiatraczków możesz użyć jako dekoracji na choinkę lub użyć ich do ozdobienia prezentów. Te urocze wiatraczki są bardzo proste w wykonaniu i z pewnością nie sprawią ci żadnych kłopotów. Pięknie się prezentują i na pewno zachwycą niejedną osobę. Prezent udekorowany takim ciekawym elementem wzbudzi w osobach, które zostaną obdarowane jeszcze większy podziw. Poniżej znajdziesz wskazówki, które pomogą ci w zrobieniu ślicznych wiatraczków. Powodzenia!
P

* nożyczki
* papier (papier dekoracyjny, do drukarek, do origami itp). Papier techniczny może być zbyt twardy.
* ćwieki do papieru (do kupienia tutaj)

1
Wiatrak z papieru 1
Wytnij z kartki papieru kwadrat. Bądź jak najbardziej dokładny. Złóż teraz kwadrat na pół w poprzek, tak, aby połączyć ze sobą dwa przeciwległe wierzchołki. Rozłóż kartkę i złóż teraz na pół z drugiej strony. Po rozłożeniu pośrodku kwadratu powinien być znak X.
2
Wiatrak z papieru 2
Teraz przetnij nożyczkami utworzone linie. Nacięcia powinny być do połowy środka kwadratu.
3
Wiatrak z papieru 3
Teraz chwyć wolne rogi i pociągnij je do środka kwadratu. Przez każdy róg przepchnij ćwiek na końcu przepychając go przez środek kwadratu.
4
Wiatrak z papieru 4
Zagnij końce ćwieka, aby zabezpieczyć go przez wypadnięciem. Gotowe! Wiatraczków możesz użyć do udekorowania prezentów bożonarodzeniowych, zrobić z nich wieniec, zawiesić na sznurku i zrobić girlandę lub po prostu zawiesić je na choince.
Strona 1 z 5

Powiązane porady

choinka origami
Mikołaj

Podobne porady

Komentarze (1)

* Pola wymagane

meszekowy
07.08.2013
Zrobiłem takich 10 i zawiesiłem na firance, fajny efekt