czasoumilacz - dezaktywacja

Jak wyłączyć czasoumilacz?
DzejuDzeju - specjalista Tipy.pl

Jeśli masz telefon w Plusie, pewnie zostałeś obdarowany pozornie niewinną usługą jaką jest Czasoumilacz. Może za pierwszym razem wydało ci się to fajne, lecz już po kilku dniach korzystania i ciągłych skargach od twoich znajomych masz już tego dość. Czasoumilacz przekształcił się w Czasouprzykrzacz. Jak go zatem wyłączyć? Dowiesz się poniżej.
1
Sposób I.

Pierwszym, zalecanym sposobem, jest wysłanie darmowego SMS-a o treści „DEZAKTYWACJA” na numer 80333. Następnie otrzymasz SMS-a zwrotnego z prośbą o potwierdzenie rezygnacji z usługi, na którego musisz odpisać „TAK”.Wyłączenie usługi powinno nastąpić w przeciągu 24 godzin.

2
Sposób II.

Czasoumilacz możesz również zawiesić. W tym celu wyślij SMS o treści „WYLACZ” na numer 333. Tym razem musisz jednak za niego zapłacić. Opłata za zawieszenie usługi to 2,50 zł + VAT.

3
Sposób III.

Jeśli żaden z powyższych sposobów nie działa lub masz telefon na abonament, a nie na kartę, musisz skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta i poinformować o rezygnacji z usługi. Możesz zrobić to telefonicznie lub osobiście, ewentualnie skorzystać ze strony Plus online.

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane