miłość

Jak zaspokoić seksualne potrzeby swojego mężczyzny?

MiloscMilosc - specjalista Tipy.pl
Nie jest tajemnicą, że kobieta i mężczyzna mają inne spojrzenie na to co jest sexy. Wygląda na to, że niektórzy mężczyźni wydają się trochę zaskakujący w swoich potrzebach zaspokajania seksualnego apetytu. Szeroko rozumiane pożądanie seksualne mężczyzn, może nas czasem zaskoczyć, a tym samym przynieść rozczarowanie i niedomówienia w związku. Podążając za naszymi poradami, będziesz wiedzieć jak zaspokoić potrzeby mężczyzny i pomożemy odkryć sekrety tego co dla faceta jest sexy, co sprawi, że twój związek będzie kwitł.
1
Rozmowa z partnerem
Zdecyduj się na rozmowę z partnerem, próbując odkryć, co zaspokoi jego pożądanie. Wybadaj, co go podnieca, a co sprawia, że czuje niechęć.
2
Rozmowy o miłości
Często rozmawiaj ze swoim partnerem. Rozmowa pozwala uniknąć niedomówień i znaleźć drogę do spełnienia potrzeb seksualnych. Zaplanuj weekendowy wypad za miasto, gdzie ty i twój partner, będziecie mieć możliwość spokojnie porozmawiać i mieć szansę pobyć tylko we dwoje.
3
Striptiz
Dowiedz się jaki rodzaj gry wstępnej lubi twój mężczyzna, gdyż każdy może mieć inne preferencje. Jeżeli nie odpowiadają ci niektóre elementy preferowanej przez partnera gry wstępnej, spróbuj zaproponować modyfikacje, które są dla Ciebie odpowiednie. Najważniejsze, aby ustalić wspólne oczekiwania. Wielu mężczyzn lubi striptiz, więc zrób to jeżeli to jest dla niego ważne. Inni lubią kobiety w stylu nauczycielki, asystentki, niepokonanej bohaterki itp., spróbuj "zabawić" się w ulubione postacie Twojego partnera, jeżeli to ma spełnić jego fantazje seksualne.
4
Romantyczny nastrój
Upewnij się, że na życie seksualne przeznaczacie odpowiednią ilość czasu, która satysfakcjonuje obie strony. Wiele par, traktuje sex jako obowiązek, zawsze w pośpiechu odbywa zbliżenie i potem dochodzą do wniosku, że życie seksualne, jest nudne i męczące. Pamiętaj o stworzeniu nastroju, mogą to być świeczki, muzyka, a nawet kąpiel z bąbelkami, pomysłowość jest wskazana. Ważne jest, aby otoczenie rozbudzało wasze zmysły i stwarzało intymność.
5
Odkryj w sobie piękno (Dove)
Musisz mieć poczucie własnej seksualności, przekonanie, że jesteś piękna. Bardzo trudne jest spełnianie oczekiwań drugiej osoby, nie będąc zadowolonym z własnego wyglądu i nie mając świadomości swojej seksualności. W ciągu tygodnia przeznaczaj dzień/wieczór tylko dla siebie na "upiększanie" siebie i upewnianie się o swoim pięknie, tym samym poprawiając relacje z partnerem.
?

Wskazówki
* Częstotliwość spotykania, randkowania, uzależniaj od czasu jak długo znasz się z chłopakiem. Np. spotykanie co drugi dzień, spowoduje, że będziesz mieć więcej nowinek do opowiedzenia partnerowi.
* Zostawiaj na poczcie głosowej kuszące wiadomości, w ten sposób, zasiejesz ziarno pożądania, które będzie kiełkować aż do spotkania.
* Powiedz chłopakowi o swoich fantazjach i tym co chciałabyś, aby zrobił. To często podnieca mężczyzn i działa na ich męskie ego jak afrodyzjak.

Strona 1 z 2

Powiązane porady

sex oralny
para w łóżku
udawanie orgazmu

Podobne porady

Komentarze (6)

* Pola wymagane

Karola
30.01.2017
ja mam jednak problem z zaspokojeniem mojego faceta... koronki, muzyka, swiece, erotczne stroje... nie mowie tu o jakichs wyłuzdanych przebraniach, ale obawiam sie , ze nawet to by nie pomoglo... staram sie dbac o cialo, jednak nie jestem w pelni z niego zadowolona... moze moj facet to czuje, moze chamuje go moja niepewnosc siebie. prosze, pomozcie mi w rozwiazaniu tego problemu. dzis dodaam pierwszy wpis do bloga, ktory przed chwila stworzylam. zalezy mi na pomocy i rozwiazaniu jakos tego problemu, zapraszam gorąco! pomocy!!!!
love
12.08.2012
A ja za każdym razem robię to na wiele sposobów i strasznie go to kręci :)Mnie z resztą też :) i to go kręci jeszcze bardziej :) trzeba to robić z pasją, a nie z przymusu :) pozdrawiam
limoluck
14.04.2011
`dzięki za porade niestety nie sprawdza się to w mojim przypadku bo jego....nie mieśći się mi w ustach poradzcie co mam robić
Monika
16.09.2010
Ja zaspokajam mojego mężczyznę wciągając go ustami aż po same bile
maj
14.05.2010
popieram :) nic tak nie rozładuje mężczyznę jak przysłowiowe lizanko
ewcia
01.08.2009
ja zaspakajam swojego mężczyznę pieszcząc go w pachwinach, a następnie liżąc go po jądrach. on wtedy nie może się powstrzymać i od razu dochodzi. jest cudnie i radze wypróbować.:))));)))