Przechowywanie lampek choinkowch

Jak przechowywać lampki choinkowe?

BrumkaBrumka - specjalista Tipy.pl
Przechowywanie lampek choinkowch
1 z 5
Co roku masz problem z poplątanymi lampkami choinkowymi? Jeśli zawsze obiecujesz sobie, że tym razem będziesz porządnie przechowywać lampki, aby nie przeżywać znów horroru z ich rozplątywaniem, to poniżej znajdziesz na to świetny sposób.
1
Przechowywanie lampek choinkowych
Potrzebujesz kawałek papieru (może być gazeta, lub stary papier ozdobny) o wymiarach co najmniej 45 x 45 cm.
2
Przechowywanie lampek choinkowych 2
Zwiń papier w długi rulon.
3
Przechowywanie lampek choinkowych 3
Zacznij obwiązywać wokół niego światełka. Światełka powinny być obwiązane na tyle mocno, aby się trzymać, ale nie za mocno, aby nie zgnieść papieru. Początek światełek możesz zabezpieczyć gumką recepturką.

Obwiązuj sznur światełek stopniowo, kierując się do drugiego końca papieru. Staraj się nie obwiązywać w tym samym miejscu kilka razy. Kolejne pętle powinny być jedna obok drugiej. Dzięki temu kabel się nie poplącze.
4
Przechowywanie lampek choinkowych 4
Jak już dojdziesz do końca owijaj kablem z powrotem po papierze. Istnieje małe prawdopodobieństwo, że kabel zaczepi się gdzieś o lampki i później będzie mały problem z ich rozwinięciem, jednak dasz sobie radę. Jeśli nie chcesz ryzykować, to jak dojdziesz do końca rulonu, obwiąż go ponownie papierem i owijaj sznur na kolejnej warstwie.

Jak już skończysz obwijanie zabezpiecz wtyczkę do prądu gumką recepturką. Tak związane lampki włóż do podłużnego pudełka.
?

Wskazówki
* Sznur lampek możesz również obwiązać wokół długiego i dość szerokiego kawałka kartonu.

Strona 1 z 5

Powiązane porady

Żywa choinka
Lampki na choinkę
dekoracje walentynkowe lub bożonarodzeniowe

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane