Tutaj jesteś: Święta i Uroczystości > Boże Narodzenie > Dekoracje Bożonarodzeniowe > Jak udekorować choinkę ręcznie robionymi ozdobami z papieru?

Jak udekorować choinkę ręcznie robionymi ozdobami z papieru?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 4.9/5 (243 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 6 
Choinka ozdobiona własnoręcznie zrobionymi ozdobami jest dużo piękniejsza i patrzy się na nią jakoś inaczej, bardziej sentymentalnie. Dlatego, że włożyliśmy w nią swoją pracę i czas. Ale warto. To wielka frajda również dla dzieci. Gorąco polecam i proponuję kilka pomysłów na takie ozdoby.
Rzeczy, których potrzebujesz:
szablony, bristol w wybranych kolorach (w zależności od tego w jakiej kolorystyce chcesz utrzymać choinkę), pędzelek, klej hobbistyczny, brokat – również w wybranych kolorach, miska, dziurkacz, srebrna nitka, koraliki, małe kokardki, pistolet z klejem na gorąco (do kupienia tutaj).
1
szablony ozdób choinkowych
Przejrzyj dostępne szablony. Wybierz te, które najbardziej Ci się podobają, powiększ do wybranej wielkości i wydrukuj.
2
ozdoby choinkowe - krok 2
Następnie przenieś na bristol (możesz też od razu je wydrukować na bristolu – jeśli masz taką możliwość) i wytnij.
3
ozdoby choinkowe - krok 3
Posmaruj dany kształt klejem i obtocz w brokacie. Poczekaj, aż wyschnie. Strzep nadmiar. Powtórz to samo na drugiej stronie.
4
ozdoby choinkowe - krok 4
Aby zrobić kolorowe ozdoby – z różnymi kolorami brokatu, lub we wzorki postępuj tak. Musisz najpierw narysować dany wzór klejem i wtedy posyp brokatem. Gdy wyschnie posmaruj klejem w innym miejscu i posyp innym kolorem brokatu.
5
ozdoby choinkowe - krok 5
Aby przykleić wstążeczkę do ozdób po prostu nałóż odrobinę kleju na ozdobę, przyłóż kokardkę lub wstążeczkę do ozdoby, przyciśnij i gotowe. To samo z naklejaniem ozdób na inne ozdoby (na przykład motylka na chmurkę).

Gdy ozdoby będą całkowicie suche dziurkaczem zrób w nich dziurki. Przeciągnij przez nie wstążeczki, zawiąż supełki i powieś na choince.
 4.9/5 (243 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Przygotuj samodzielnie ozdobne świąteczne szyszki i zawieś je na choince, oknie czy też na żyrandolu. Goście z...
Jak zrobić drucianą szyszkę na choinkę?
Przygotuj samodzielnie ozdobne świąteczne szyszki i...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt