trendy zima 2010/2011 - H&M

Jak ubierać się modnie? Trendy zima 2010/2011

megaramegara - specjalista Tipy.pl
Zastanawiasz się co założyć na siebie w tym sezonie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek na temat najnowszych trendów zima 2010/2011. W tym sezonie w każdej szafie powinny znaleźć się eleganckie i wyrafinowane tkaniny, czarna skóra, sztuczne futra oraz zdobione torebki.
1
skórzane płaszcze - zima 2010/2011
Czarna, tłoczona skóra.

W tym sezonie bardzo modne będą odzież i akcesoria wykonane z czarnej skóry. Każda kobieta powinna mieć w swej szafie czarny skórzany płaszcz z paskiem, długą czarną skórzaną spódnicę, skórzaną kurtkę w stylu militarnym lub przynajmniej bransoletkę wykonaną z czarnej, tłoczonej skóry.
Bardzo ważne tej zimy są dodatki. Metalowe akcesoria oraz srebrne, ozdobne ćwieki powinny stanowić nieodłączny element każdego stroju. Jeśli czarna skóra nie jest w twoim stylu, zawsze możesz założyć jedynie skórzane dodatki pasujące do całości. Może to być pasek, rękawiczki czy torebka.

2
modny sweter w różnych deseniach
Tekstury i desenie.

Tekstury na tkaninach to jeden z najgorętszych trendów zimy 2010/2011. Popularne są stroje z aksamitu, wełny, ponadczasowego tweedu oraz dzianiny. Zima to czas, kiedy należy założyć stroje wygodne, ale i wyrafinowane. Najlepszym sposobem na dodanie strojowi elegancji jest wybranie tkaniny z teksturą. W tym sezonie powinna się ona pojawić głównie na zimowych płaszczach, świątecznych sukienkach i szykownych, luźnych swetrach.
Aby stworzyć wspaniały strój, modny w tym sezonie, spróbuj połączyć ze sobą teksturowane tkaniny oraz nasycone kolory. Oczywiście tekstury nie ograniczają się tylko do ubrań. Uwzględnij je również w akcesoriach. Odpowiednia czapka, szalik czy torebka mogą odświeżyć twój codzienny strój i sprawić, że będziesz wyglądać modnie.

3
sztuczne futro - hit zima 2010/2011
Bajeczne sztuczne futra.

Sztuczne furta w dzisiejszych czasach wyglądają prawie jak prawdziwe. Futrzane kurtki, kamizelki, czapki czy etole sprawią, że mimo niskich temperatur nie będziesz odczuwać chłodu. Nie ma żadnych reguł jeśli chodzi o futra. Ważne, aby miały zdecydowane kolory i były puszyste.
Jeśli chodzi o sztuczne futra opcje są nieograniczone. Sztuczne futerka są szykowne i dostępne są w wielu zabawnych wzorach. Dodatkowo są one stosunkowo niedrogie w porównaniu z luksusowymi futrami.

4
modna skórzana torba
Torebki z ozdobami.

Torebka to modny i jednocześnie niezbędny dodatek, a w tym sezonie modele z ozdobami to najgorętszy hit. Mogą to być cekiny, kokardki, ćwieki czy cokolwiek innego. Nie ma żadnych ograniczeń, każdy styl i wzór będzie odpowiedni.
Na świąteczne przyjęcie idealnie będzie pasowała kopertówka z cekinami w stylu vintage. Torebka z licznymi przegrodami doskonale nadaje się do pracy. Ozdobna torba do reki sprawi, że będziesz wyglądać jak profesjonalistka. Doskonałym wyborem jest również ozdobna torba zakładana przez ramię, która świetnie pasuje do luźnego stroju. Na co dzień zabieraj ze sobą zdobioną, skórzaną torbę z zamkiem, wówczas z pewnością będziesz wyglądać bardzo modnie.

5
Jeśli twój budżet nie pozwala ci na zakup nowej garderoby, pamiętaj, że nawet najmniejsze dodatki mogą sprawić, że będziesz wyglądać modnie. Warto zatem zainwestować w drobne akcesoria.
Strona 1 z 2

Powiązane porady

blondynka
szatynka
kulki z filcu

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane