Mikołaj

Jak narysować Mikołaja?

Kristoff - specjalista Tipy.pl
Mikołaj
1 z 7
Chcesz narysować Mikołaja, ale nie wiesz jak to zrobić? To nic trudnego. Wystarczy przeczytać poniższe wskazówki. Dzięki nim z łatwością samodzielnie narysujesz Mikołaja.
1
Mikołaj - rysunek - krok 1
Zacznij od stworzenia obrazu w swojej głowie. Staraj się zachować tę ideę w swoim umyśle, tak jakbyś widział zdjęcie tego, co chcesz narysować. W tym przypadku chcemy narysować świętego Mikołaja. Wyobraź sobie, że obraz z głowy przenosisz na pusta kartkę. Jeśli narysujemy szkielet rysunku, całość powinna wyglądać jak na zdjęciu obok.
2
Mikołaj - rysunek - krok 2
Opierając się na tej podstawie, spójrz na cały obraz i staraj się zaznaczyć na nim najbardziej charakterystyczne elementy, typu brzuszek, za pomocą których nakreślisz ogólny kształt Mikołaja. Zauważ, że szczególnie poszerzyć należy obszar miednicy. Dzięki temu będziemy w stanie zaznaczyć na rysunku brzuszek naszego Mikołaja.
3
Mikołaj - rysunek - krok 3
Spróbuj ponownie przywołać obraz naszego Mikołaja. Głowa to jeden duży okrąg, nos i policzki to kolejne mniejsze kółka. Broda powinna zawierać się wewnątrz elipsy, której górna krawędź znajduje się na wysokości połowy głowy. Na środku tułowia powinna znaleźć się elipsa stanowiąca brzuch. Zauważ, że tuz pod brzuchem znajduje się kolejna elipsa. Jest to miejsce, w którym będzie się kończyć płaszcz naszego Mikołaja. Zwróć również uwagę na rękawice.
4
Mikołaj - rysunek - krok 4
Teraz czas narysować elipsy u podstawy naszego szkieletu. Nie zapomnij również o kółku stanowiącym pompon czapki. Każdy z nas powinien na swój sposób stworzyć szkielet rysunku, tak aby widzieć w nim pełen obraz Mikołaja. Teraz postaraj się połączyć ze sobą wszystkie te figury, aby uzyskać ogólny zarys całej już postaci. Narysuj - teraz już szczegółowo - płaszcz, twarz z brodą i wąsami, oczy, czapkę, pas i buty.
5
Mikołaj - rysunek - krok 5
Teraz pora na dopracowanie ostatecznego wyglądu Mikołaja. Opierając się na naszkicowanym wcześniej szkielecie narysuj szczegółowo postać. W razie potrzeby możesz oczywiście nieco poszerzyć lub zwęzić szkic.
6
Mikołaj - rysunek - krok 6
Szkic Mikołaja jest już gotowy. Teraz możesz go pokolorować i wycieniować.
Strona 1 z 7

Powiązane porady

Gwiazda Betlejemska
Ozdoby z masy solnej
Kaktus Bożonarodzeniowy

Podobne porady

Komentarze (8)

* Pola wymagane

pacyna
24.11.2016
To jest jakaś pokraka, Św. Mikołaj był biskupem.
jamkowalski
26.08.2016
Ja nauczyłem się perfekcyjnie rysować dzięki temu, szczerze polecam :) https://naukarysowania.wordpress.com/
didi16
25.02.2012
Moje zdolności malarskie skończą się na wydrukowaniu ostatniego rysunku i pokolorowaniu go:D
Maryś
20.12.2011
Oj!!!Nie udało mi się ale spróbuje jeszcze raz i jeszcze raz...!
szama
06.12.2011
udało mi się....to nie jest takie trudne na jakie wygląda:):):):)
Ola B.
03.12.2011
nie umiecie tłumaczyc!
szacun dla kogoś kto to narysował!!!
fdef
24.11.2011
dziadostwo
em.
19.12.2010
nigdy czegoś takiego nie narysuje ;p