modne buty

Jak wybrać modne buty na zimę? Trendy zima 2010/2011
megaramegara - specjalista Tipy.pl

Zimą 2010/2011 roku modne będą buty sznurowane powyżej kostki, eleganckie buty powyżej kolan, ponadczasowe kowbojki oraz buty wojskowe. Musisz mieć w swojej szafie przynajmniej jedne z tych butów.
1
buty za kostkę - zima 2010/2011
Buty za kostkę.

Sznurowane botki sięgające za kostkę to absolutny hit tej zimy. Warto więc poszukać tego typu butów w najnowszych wzorach. Wielką popularnością z pewnością będą się cieszyły botki wykonane z nietypowych materiałów z wysadzanymi obcasami. Dodatkowe ozdoby i śmiałe szycia to kolejny atut.
Tego typu buty doskonale pasują do jeansowych spodni, jak również i spódnicy. Z pewnością będziesz wyglądać wspaniale, gdy założysz do tego zimowy płaszcz z kołnierzem, dużą torebkę oraz biżuterię w stylu klasycznym.

2
kozaki -  zima 2010/2011
Buty powyżej kolan.

Każda kobieta bez oporów może nosić buty z wysoką cholewką kończącą się powyżej kolan. Tego typu buty są bardzo wszechstronne i mogą być noszone do szerokiej gamy strojów, nadając nam seksowny i zawsze modny wygląd.
Buty z wysoką cholewką załóż do przylegających do ciała jeansowych spodni typu rurki i płaszcza w stylu wojskowym. Możesz zestawić je również ze spódnicą lub sukienką w jaskrawym kolorze kończącą się tuż poniżej kolana. Zdecydowaną zaletą tego typu butów jest stworzenie w zimie eleganckiego i seksownego wyglądu bez potrzeby zbytniego odkrywania ciała.

3
kowbojki - zima 2010/2011
Kowbojki.

Ponadczasowe i eleganckie kowbojki to prosty i wygodny sposób, aby pozostać modną przez całą zimę. Kowbojki mogą być z powodzeniem zakładane do wielu strojów, co czyni je idealnym kandydatem na buty zimowe.
Zakładaj kowbojki do różnych strojów, mogą to być spodnie rurki, legginsy lub spodnie zwężane u dołu. Zestaw je z dobrze dopasowaną damską koszulą lub bluzeczką. Załóż długi sweter i torbę zakładaną przez ramię, aby wykończyć cały strój.

4
buty wojskowe - zima 2010/2011
Buty wojskowe.

Każda kobieta w pewnym momencie powinna zainwestować w parę czarnych skórzanych butów w stylu wojskowym. Dzięki nim zyskasz surowy wygląd, a same buty pozostaną w dobrym stanie przez kilka sezonów. Poszukaj butów wojskowych obszytych futerkiem oraz ozdobionych srebrnymi bądź złotymi klamerkami. Dodadzą ci one stylu i z pewnością będą cieplejsze.
Tego typu buty zakładaj do spodni jeansowych i długich grubych swetrów. Zimowa czapka zrobiona na drutach, krótki płaszczyk oraz duża torba to idealne wykończenie całego stroju.

Strona 1 z 2

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (1)

* Pola wymagane

Sherman
23.08.2016
Każda kobieta powinna zainwestować w parę czarnych skórzanych butów w stylu wojskowym, namodniejszy model kałasznikowa, 3 magazynki nabojów, ogólnowojskowy płaszcz OP-1, maseczke MP-5, Kamizelka KLV, szelki co znacznie podniesie atrakcyjność erotyczną na okoliczność intymnego spotkania z uchodźcamy (muzułmańskimi najeźdźcamy). Za mundurem islam sznurem!