Miłość

Jak dać kobiecie orgazm?

MiloscMilosc - specjalista Tipy.pl
Związek z kobietą, która ma problem z osiągnięciem orgazmu może być dość przygnębiający dla was obojga. Kobieta ma wrażenie, że jest z nią coś nie w porządku zaś mężczyzna zaczyna wątpić w swoje umiejętności. Frustracja zamienia się w poczucie winy, co dość często doprowadza do poważniejszych problemów w związku. Największym winowajcą braku orgazmu jest presja oraz towarzyszący jej stres. Jednak nie ma się czym martwić. Wypróbuj technik oraz wskazówek, które przypadną Ci do gustu i udaj się w podróż ku poszukiwaniu najwspanialszego orgazmu na świecie.
P

* osoba którą kochasz
* relaks
* odpowiednie miejsce

1
Przede wszystkim nie wywierajcie presji na siebie nawzajem.

Im bardziej kobieta się stara, aby osiągnąć orgazm tym trudniej będzie jej go osiągnąć. Każda kobieta, która normalnie nie miałaby żadnego problemu z osiągnięciem orgazmu poprzez różne formy stymulacji, nigdy go nie osiągnie jeśli będzie czuła presję. Stres związany z presją osiągnięcia orgazmu całkowicie go uniemożliwi i zablokuje.

Brzmi znajomo? Mężczyźni również mają problem z erekcją i orgazmem w sytuacjach stresowych.

Przestań ciągle zadawać pytania "doszłaś?", "jesteś blisko?", "czy robię to dobrze?".

Najlepszym sposobem na wyeliminowanie presji osiągnięcia orgazmu jest zupełne zaprzestanie myślenia o nim oraz dążenia do niego. Ciesz się samym aktem miłości, czerp przyjemność z dotyku i bliskości drugiej osoby. Nie ma potrzeby, aby kochać się wyłącznie w celu osiągnięcia szczytu.

Ten jeden krok może sprawić natychmiastową zmianę w Twoim podejściu do kochania się oraz jeśli uda Ci się naprawdę wyeliminować tą myśl oraz związaną z nią presję, orgazm zaczai się ukradkiem i wybuchnie w najmniej oczekiwanej chwili zaskakując was obydwoje.
2
Zadbaj, aby Twoja partnerka się dobrze czuła. Czy wolałaby, aby było ciemno, bardziej zacisznie? Dowiedz się czy istnieje cokolwiek co jej przeszkadza. Pamiętaj, że ona musi czuć się zrelaksowana. Możesz puścić jakąś klimatyczną muzykę w tle dla zbudowania lepszego nastroju.
3
Zapomnij o czytaniu tych wszystkich instrukcji na temat nowych technik dotykania jej miejsc intymnych oraz odnajdywania punktu G. Nie ma na to jednego przepisu, który byłby dobry dla każdej kobiety ponieważ każda z nich jest inna. Musisz poznać przede wszystkim podstawy anatomii oraz zwykłe, podstawowe sposoby na sprawienie, aby kobieta dostała orgazm.
4
Pamiętaj, że nie ma najlepszej pozycji seksualnej. Spytaj swojej partnerki która z nich jest najodpowiedniejsza dla niej.
5
Orgazm u kobiety można wywołać poprzez nieprzerywane podrażnianie jej narządów płciowych. Im dłużej partner pieści kobietę tym mocniejszy orgazm może ona osiągnąć. Najważniejsze, aby odkryć miejsca, których pieszczenie sprawia Twojej partnerce największą przyjemność.
Strona 1 z 2

Powiązane porady

miłość
sex oralny
para w łóżku

Podobne porady

Komentarze (8)

* Pola wymagane

mały
07.04.2015
ja mam porównanie miałem dwie partnerki jedna potrafiła osiągnąć orgazm 4-5razy podczas naszych zabaw a druga raz albo wogóle
MM
09.02.2011
To wszystko to bzdury, mi wcale nie staje huj
zlotemiasta
26.11.2010
Kobiety są inaczej skonstruowani, niż mężczyźni, często potrzebna im chwila odpoczynku. Jeżeli tylko osiąga ten orgazm podczas zbliżenia, to wszystko jest ok. Gorzej jak mężczyzna się stara, a okazuje się, że kobieta nic nie czuje. Na to też jest rozwiązanie, można zastosować np. takie urządzenie, jak Lady Laser - stymuluje waginę, poprawia jej ukrwienie i dzięki temu kobieta jest w stanie orgazm osiągnąć. Jak wasze kobiety nie mają takiego problemu, to powinniście się cieszyć.
Ała
07.10.2010
Do niezaspokojony: może daj swojej pani jakieś afrodyzjaki albo stosuj żele rozgrzewające. Może jej się wydaje że ma dość po pierwszym razie - daj jej z 10 m inut a następnie przejdź do pieszczot. po kolejnych 15 min pani będzie gotowa na kolejny raz :)
niezaspokojony
29.09.2010
a moja pani po pierwszym razie ktory trwa okolo 30 minut ma juz dosc a ja moglbym cala noc.wystarczy mi minuta przerwy.no i wez badz madry.
Bella
30.08.2010
do zenek: hehe trafiłeś sobie na niewyżytą kobietę, ale to chyba dobrze, prawda? Niektórym dziewczynom wystarczy jeden orgazm, a inne chciałyby go mieć raz za razem. Jeśli chcesz sprawić dziewczynie orgazm życia to polecam filmik http://img190.imageshack.us/i/squirting1.mp4/ - szczerze mówiąc, nie wiem jak to w praktyce działa, nie próbowałam, nie miałam, ale wygląda ok.
zenek
29.08.2010
nie mogę zrozumieć jednego jak to mówią niektóre kobiety że im jest ciągle mało seksu i orgazmu czy kobieta nie powinna mówić że jest jej już dość seksu bo jednej pani całą noc było mało tej uciechy kochania fizycznego a ja już nie mogłem
BaskaK
04.03.2010
Ważne jest, aby nie "przekombinować" i nie starać się zmieniać często pozycji i tempa. Tempo ruchów frykcyjnych powinno być równe!