aniołek

Jak narysować świątecznego aniołka?

Kristoff - specjalista Tipy.pl
aniołek
1 z 7
Chcesz narysować aniołka, ale nie wiesz jak to zrobić? To naprawdę nic trudnego. Nie trzeba nawet posiadać wyjątkowych zdolności plastycznych. Poniżej znajdziesz wskazówki, jak w prosty sposób narysować świątecznego aniołka.
1
aniołek - krok 1
Swój rysunek zacznij od naszkicowania trzech najważniejszych rzeczy – narysuj koło, które będzie stanowiło twarz naszego aniołka, linie wyznaczające rysy twarzy oraz linie stanowiące szkielet ciała oraz górną część skrzydeł.
2
aniołek - krok 2
Teraz możesz naszkicować rysy twarzy aniołka oraz zarys jego włosów. Zwróć uwagę, że końce jego włosów są kręcone. Dodaj niewielką kreskę, która będzie stanowiła jego nos oraz trochę większą na usta. Na końcu dorysuj dwie linie, które będą ramionami aniołka.
3
aniołek - krok 3
Zacznij teraz rysowanie kolejnych loków na głowie aniołka, a następnie przejdź do wykończenia rękawów stroju aniołka. Na koniec narysuj złożone do modlitwy dłonie i ramiona.
4
aniołek - krok 4
Prawe oko aniołka przysłonięte jest przez kosmyk włosów, zatem nie musisz go już malować. Będziesz jednak musiał naszkicować jego lewe oko. Następnie naszkicuj resztę włosów aniołka. Gdy ta część będzie już skończona, możesz przystąpić do naszkicowania po lewej stronie głowy aureoli.
5
aniołek - krok 5
Teraz czas wykonać ostatni krok. Pierwszą rzeczą, którą musisz narysować są skrzydła aniołka, a następnie tułów w kształcie dzwonu. Usuń wszystkie linie pomocnicze, które narysowałeś na początku i zacznij wykańczać cały szkic.
6
aniołek - krok 6
Popraw główne linie na rysunku. Teraz całe dzieło już gotowe. Możesz przystąpić do kolorowania aniołka.
Strona 1 z 7

Powiązane porady

gotowa szopka bożonarodzeniowa
Aniołki na Wigilię i Boże Narodzenie

Podobne porady

Komentarze (3)

* Pola wymagane

jamkowalski
26.08.2016
Ja nauczyłem się perfekcyjnie rysować dzięki temu, szczerze polecam :) https://naukarysowania.wordpress.com/
kicia xD
06.01.2012
supcio, fajnie mi wyszło ;p
leah201
22.12.2011
Nieźle udało MI SIĘ :)