ręcznie zdobiona kartka świąteczna

Jak ozdobić kartkę kupioną w sklepie?

Mala95 - specjalista Tipy.pl
Czasami mimo, iż mamy takie zdolności i jesteśmy osobami kreatywnymi, nie mamy czasu na własnoręczne wykonanie świątecznych kartek. Zdarza się, że musimy zrezygnować z ręcznych ozdób i udać się po nie do sklepu. To nie musi być jednak koniec. Istnieje wiele sposobów na ozdobienie gotowej karki. Poniżej znajdziesz kilka pomysłów
1

Pomysł I. Wytnij postać lub jakiś fragment z duplikatu kartki przyklej ją na drugą kartkę za pomocą piankowej taśmy. Naklejaj warstwy jedna na drugą, aby dodać swojej kartce więcej ruchu. Krawędzie każdej z wyciętej warstwy pokryj czarnym bądź brązowym tuszem, aby stworzyć naturalny cień. Dzięki temu twoja kartka będzie robić jeszcze lepsze wrażenie.

2

Pomysł II. Przyozdób nawet najprostszą kartkę za pomocą naklejek i wycinanek. Jest to doskonały sposób na stworzenie eleganckiej kartki, pasującej na każdą okazję. Dodatkowo kilka upiększeń sprawi, że będzie ona wyglądała bardziej osobiście.

3

Pomysł III. Wydobądź urok postaci przedstawionych na kartce. Przedstawione postacie w danej scenerii stanowią całość, ale ręka mistrza może wydobyć z nich jeszcze większy urok. Wybierz dodatki, które pasują do stylu kartki. Korzystając z farbek w odpowiednim kolorze i brokatu, wydobądź i podkreśl pewne drobne szczegóły. Możesz również nakleić na kartkę wstążeczki lub inne ozdoby.

4

Pomysł IV. Wytnij przód kartki i przyklej go na osobnym arkuszu sztywnego kolorowego papieru. Czasami bowiem zdarza się, że znalazłaś wspaniałą kartkę, ale tekst w środku lub na zewnątrz nie pasuje wcale do całości. Wytnij z tej kartki wszystko, co ci się podoba i użyj tych fragmentów do zrobienia własnej kartki. Do tego celu możesz również wykorzystać kartki, które otrzymałaś w poprzednich latach. Umieść obrazek na kontrastującym papierze i ozdób go naklejkami.

5

Pomysł V. Zmień kolejność elementów znajdujących się na danej kartce, poprzez wycięcie ich i przyklejenie do innej. Oczywiście nie zapomnij o ich ozdobieniu. Niektóre kartki mają bowiem mnóstwo małych rysunków, które można układać niczym puzzle i tworzyć za ich pomocą różnego rodzaju wariacje.

6

Pomysł VI. Po wewnętrznej stronie koperty naklej papier ozdobny o podobnym motywie do tego, który znajduje się na kartce. Możesz do tego celu wykorzystać resztki papieru do pakowania prezentów. Dzięki temu z pewnością uatrakcyjnisz swoją kartkę. Znaczek i ręcznie napisany adres stanowią miły akcent.

7

Pomysł VII. Skróć zewnętrzną krawędź kartki i doklej do niej wzorzysty pasek lub pasek w kontrastującym z całością kolorze. zamiast prostego cięcia, poeksperymentuj z poszarpanymi krawędziami. Możesz do tego celu użyć specjalnych ozdobnych nożyczek. Na granicy łączenia możesz przykleić cekiny lub inne błyskotki.

Strona 1 z 2

Powiązane porady

Kartka na Boże Narodzenie z patyczka od lodów
kartka bożonarodzeniowa
Stojak na kartki bożonarodzeniowe

Komentarze (0)

* Pola wymagane