pakowanie prezentów

Jak ozdobić opakowanie na prezent?·

Mala95 - specjalista Tipy.pl
pakowanie prezentów
1 z 6
Każdy z nas może samodzielnie ozdobić opakowania na świąteczne prezenty. Poniżej znajdziesz kilka pomysłów w jaki sposób to zrobić. Z pewnością znajdziesz coś na każdą okazję.
1
pakowanie prezentów - pompony

Pomponiki. Pompony są proste i idealnie pasują do prezentów w okresie zimowym. Przygotuj zatem kilka pomponów z włóczki w odpowiednim kolorze i przymocuj je do wstążki podczas pakowania prezentu. To bardzo łatwe, a efekt jest naprawdę zachwycający.

2
pakowanie prezentów - wstążki

Złoto i srebro. Święta są tylko raz w roku, zatem warto w tym czasie ozdobić swoje prezenty w wyjątkowy sposób. Dodaj do prezentów elementy złote i srebrne, może to być papier w tym kolorze, sznurek lub ozdobna wstążka. Pamiętaj jednak, by zrównoważyć błyszczące metaliczne kolory, łącząc je z papierem z minimalną ilością lub całkowicie pozbawionym jakichkolwiek wzorów. Doskonale pasuje w tym przypadku kolor szary jak również zielony.

3
pakowanie prezentów - kolory

Pobaw się oryginalnymi kolorami. Święta bowiem to nie tylko kolor czerwony i zielony. Bądź kreatywna i wypróbuj również inne kombinacje kolorów. Czasami połączenie kolorów takich jak niebieski, zielony i różowy jest bardzo trafne, a prezent wygląda bardziej uroczyście. Pamiętaj również, że niebieskie kolory kojarzą się z zimą.

4
pakowanie prezentów - ozdoby

Wykorzystaj ozdoby na choinkę. Ozdoby choinkowe nie nadają się wyłącznie na świąteczne drzewka. Istnieje wiele tanich zestawów ozdób w najróżniejszych kształtach, kolorach i rozmiarach. Dlaczego więc nie wykorzystać ich do ozdobienia prezentu? Będziesz zaskoczona jak bardzo dzięki nim poprawisz wygląd prezentów. Kup wiele różnych ozdób i mieszaj je ze sobą.

5
pakowanie prezentów - napisy

Podpisz prezent na wierzchu. Zamiast dołączać małe karteczki z dedykacją, wytnij imię z ozdobnego papieru i naklej je na prezent. Możesz również wybrać ulubioną czcionkę i wydrukować literki na białym papierze. Wytnij literki z arkusza papieru – posłużą ci one jako szablon. Przyłóż je do wycinków kolorowego papieru, gazety lub innych dokumentów, z których chcesz wyciąć literki. Teraz będziesz mieć pewność, że nikt przypadkowo nie otworzy tego prezentu.

Strona 1 z 6

Powiązane porady

opakowania na prezenty
bileciki do prezentów mikołajowych
chowanie prezentu

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane