miłość

Jak znaleźć punkt G?

MiloscMilosc - specjalista Tipy.pl
Kobiety mają niesłychane szczęście. Pomimo, że większość kobiet osiąga orgazm łechtaczkowy mają one jeszcze możliwość przeżycia orgazmu pochwowego poprzez stymulację punktu G. Jeśli jeszcze do tej pory nie wiesz gdzie znajduje się ten mały, magiczny punkt na ciele kobiety to chyba najwyższa pora go odnaleźć.
1
Punkt G
Punkt G, jest małą gąbczastą wypukłością, znajdującą się na przedniej ścianie pochwy w odległości około 3 - 5 cm od wejścia pochwy.
2
Podniecenie sprawi, że punkt G będzie łatwiejszy do odnalezienia. W normalnym stanie jest on malutki, jednak po stymulacji zwiększa swój rozmiar dwukrotnie oraz delikatnie pulsuje.
3
Aby go znaleźć punkt G powinnaś się położyć wygodnie na plecach i wprowadzić do pochwy palec wskazujący (na głębokość około 3 - 5 cm tj, do około 2-giej kostki palca) oraz zgiąć go w kierunku przedniej ścianki pochwy.
4
Punkt G jest bardzo wrażliwy. Na początku jego dotykania można mieć wrażenie chęci skorzystania z toalety.
?

Wskazówki
* Punkt ten jest dość ciężko odnaleźć a niektóre Panie go nie mają.
* Warto jednak szukać i nie zniechęcać się z poszukiwaniach. Efekt końcowy może być naprawdę niesamowity.

Powiązane porady

Miłość
duży penis
udawanie orgazmu

Podobne porady

Komentarze (4)

* Pola wymagane

TROLOLOLO
01.02.2012
A DZIEWICE MOGĄ SOBIE ZNALEŹĆ TEN PUNKT G?
LOL
15.04.2011
LUdzie ale macie tematy do gadania ja nie trafilem na ten punk ale i bez niego kobiety wymiekaja przy mnie hahah :D:D:D:D
Zbychu
06.10.2010
Dobrymi pozycjami są jeszcze:
- kobieta leży na plecach, nogi na ramionach partnera, reszta jak na misjonarza; wadą jest ból pleców partnerki przy dłuższej zabawie.
- facet leży na plecach, kobieta na nim, odwrócona do niego plecami, dla większej przyjemności partnerka może skrzyżować nogi, najłatwiej zacząć z tą pozycją jak na odwróconego jeźdźca, a następnie się położyć; wad nie zauważyłem, dla obojga partnerów wygodna i niemęcząca pozycja, wielką zaletą jest możliwość dodatkowego pieszczenia partnerki obiema rękami.
Oczywiście w obu przypadkach punkt G jest przyzwoicie stymulowany ;)
WildOrchid
13.06.2010
Zwykle pomaga dildo/wibrator o charakterystycznym, wygiętym kształcie.
Kobiety, które mają skłonność do infekcji cewki moczowej powinny przed takimi zabawami zacząć brać suplement z żurawiną i d-manozą.