Pudełeczka na małe prezenty

Jak zrobić pudełeczka na ciasteczka?

MarchewkaMarchewka - specjalista Tipy.pl
Wiele osób obdarowuje swoich bliskich, rodzinę i przyjaciół domowymi wypiekami. Mogą to być kawałki ciast, tortów czy ciasteczka. Jeśli również jesteś zapaloną kucharką i planujesz piec na święta może skorzystasz z gotowych szablonów na pudełeczka - domki. Ciasteczka w nie zapakowane będą się prezentować naprawdę odświętnie i wytwornie.
P

* szablon (do wydrukowania poniżej)
* sztywny, matowy papier do drukarek
* nóż do papieru
* 10 cm czerwona wstążka (dla każdego pudełka)
* klej
* papier pergaminowy
* nożyczki ozdobne
* ciasteczka
* taśma klejąca

1
Szablon pudełka domek
Wydrukuj szablon. Do drukowania użyj sztywnego, matowego papieru do drukarek. Wytnij szablon nożyczkami do papieru. Przetnij również zaznaczone miejsce na dachu domku.
2
Z drugiej strony szablonu zaznacz linie zgięcia i zagnij. Linie zgięcia są zaznaczone na rysunku czarnymi liniami znajdującymi się poza "ścianami" domku, oraz liniami przerywanymi (podłoga).
3
Utnij kawałek wstążki, przepchnij dwa jej końce przez wycięcie w dachu i przyklej od spodu taśmą klejącą.
4
Sklej ze sobą ściany domku. Poczekaj pół godziny, aż klej dobrze zaschnie. Dodatkowo zabezpiecz miejsca łączenia się ścian taśmą klejącą (od środka).
5
Pudełko na ciasteczka
Wytnij z pergaminu dwa paski o wymiarach 32,5 cm x 7,5 cm. Paskami wyłóż w środku pudełko a następnie wypełnij je ciasteczkami i zamknij.

Powiązane porady

Kompot z suszonych owoców
Barszcz czerwony z uszkami
Śledzie w śmietanie

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane