modny płaszcz zimowy

Jak wybrać modny płaszcz zimowy?
HottyHotty - specjalista Tipy.pl

Kobiety lubią ciepłą i wygodną odzież. Jednakże ich ubrania muszą być także modne. Również dopasowanie stroju do figury jest bardzo ważne. Mając to wszystko na uwadze, spróbujmy wybrać odpowiedni dla siebie płaszcz zimowy. Poniżej znajdziesz wskazówki, jak to zrobić.
1
płaszcz zimowy - drobna budowa

Jeśli jesteś drobnej budowy ciała, musisz nosić płaszcze sięgające do kolan. Doskonałym wyborem będą płaszcze posiadające ozdobne klamry. Jeśli chcesz wyglądać na wyższą, wybierz model odcinany pod biustem. Tradycyjne ozdoby i kroje dekoltu wyglądają wspaniale. Długie płaszcze z wysokim, szerokimi kołnierzami lub z dwoma rzędami guzików sprawią, że będziesz wyglądać na bardzo małą.

2
płaszcz zimowy - krągłosci

Jeśli twoja sylwetka ma kobiece krągłości, doskonale będziesz wyglądać zakładając prosty lub przepasany paskiem płaszcz, z poduszkami na ramionach. Idealny płaszcz powinien sięgać kolan, kołnierz powinien sięgać aż do pasa i w tym miejscu się zwężać. Szukaj płaszczy z jednym rzędem guzików. Unikaj tych z dużym dekoltem i naszywanymi, szerokimi kieszeniami.

3
płaszcz zimowy - szerokie ramiona

Jeśli masz szerokie ramiona, poszukaj płaszcza typu kokon (zwężany na samym dole) lub luźnej peleryny. Dwurzędowe płaszcze sprawią, że twoje ramiona wydadzą się jeszcze szersze, a to z pewnością nie jest wskazane w twoim przypadku. Regulowane rękawy w połączeniu z głębokimi wycięciami to doskonały wybór. Unikaj kupowania kurtek z kieszeniami naszywanymi na wysokości piersi i zakładkami na ramionach. Pagony również nie są zalecane. Doskonale będzie do ciebie pasował płaszcz z dekoltem w kształcie litery V sięgający do połowy ud.

4
płaszcz zimowy - wąskie ramiona

Osoby z wąskimi ramionami powinny szukać płaszczy w stylu militarnym. Ramiona muszą być wyraźnie zaznaczone. Pagony w tym przypadku są jak najbardziej wskazane. Prosty rękaw będzie znacznie lepszy niż rękaw regulowany. Jeśli podkreślisz swoją talię paskiem, odwrócisz uwagę od ramion. Doskonale będzie do ciebie pasował płaszcz dwurzędowy.

5

Jeśli masz chłopięcą sylwetkę i chcesz nadać jej nieco kobiecości, poszukaj płaszcza, który odpowiednio ją wymodeluje. Duże guziki lub odcięcie pod biustem nadadzą ostrym kształtom przyjemny wygląd. Unikaj modeli zbytnio przyozdobionych na ramionach.

6
płaszcz zimowy - mały biust

Jeśli masz mały biust, musisz wybrać model, który nieco powiększy go optycznie i podkreśli. Dla tego typu sylwetki najlepszy będzie płaszcz w klasycznym wzorze z paskiem zawiązywanym w talii. Szerokie klapy przykrywające ramiona optycznie powiększą tę część sylwetki. Nie staraj się ukrywać swojej sylwetki i nie idź w kierunku chłopięcych fasonów.

7
płaszcz zimowy - duży biust

Jeśli masz duży biust, poszukaj płaszcza z jednym rzędem guzików średnio dopasowanego. Głęboki dekolt w kształcie litery V i wąskie klapy to dodatkowy atut. Wybieraj modele z pełnymi rękawami, aby uniknąć tandetnego wyglądu. Wysokie otwory na rękawy sprawią, że Będziesz wyglądać dużo młodziej. Unikaj wysokich dekoltów i naszywanych kieszeni. Staraj się, by płaszcz był dobrze dopasowany w talii.

8
płaszcz zimowy - odstający brzuszek

Jeśli masz odstający brzuszek, idealny dla ciebie będzie płaszcz z jednym rzędem guzików. Poszukaj modeli, które sprytnie wyszczuplą twoją sylwetkę. Jeśli chcesz wyglądać na węższą w talii, unikaj dużych guzików i naszywanych kieszeni. Płaszcz sięgający do połowy bioder będzie dla ciebie idealny.

Strona 1 z 3

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane