płaszcz zimowy

Jak dobrać płaszcz do figury?

DafneDafne - specjalista Tipy.pl
płaszcz zimowy
1 z 6
Temperatura zaczyna spadać, czas więc zacząć myśleć o zakupie nowego płaszcza na sezon zimowy. Chociaż na rynku dostępnych jest wiele ładnych i stylowych zimowych płaszczy, nie w każdym będziesz dobrze wyglądać. Dobierając płaszcz do figury możesz podkreślić swoje pozytywne cechy i zminimalizować negatywne. Dzięki temu będziesz wyglądać ponętnie, nawet jeśli na dworze będzie panować mróz.
1
płaszcz zimowy - figura gruszki

Jeśli posiadasz figurę typu gruszka, poszukaj płaszcza zimowego, który ma wiele zdobień u góry na wysokości ramion, dzięki czemu zrównoważysz proporcje całej sylwetki. Może to być np. futrzany kołnierz. Płaszcze z podwójnym rzędem guzików dopasowane w pasie i przewiązane paskiem również nadają się dla osób z figurą o kształcie gruszki. Tego typu płaszcz dodaje nieco objętości górnej partii ciała i podkreśla twoja talię.

2
płaszcz zimowy - chłopięca sylwetka

Jeśli posiadasz chłopięcą budowę ciała, musisz założyć płaszcz, który doda ci nieco kobiecych krągłości. Płaszcz z podwójnym rzędem guzików doda ci nieco objętości w górnej części ciała. Poszukaj również płaszczy z kieszeniami z klapą na dole, które pomogą ci podkreślić twoje biodra i sprawią, że będziesz miała kobiecą figurę. Płaszcz z dwoma rzędami guzików z odcinaną talią to również doskonałe rozwiązanie dla ciebie. Jest on dopasowany w pasie, a następnie rozszerza się sprawiając wrażenie szerszych bioder.

3
płaszcz zimowy - drobna sylwetka

Jeśli jesteś drobną osobą, zrezygnuj z kupna długich i obszernych płaszczy zimowych, ponieważ możesz w ten sposób bardzo obciążyć swój wygląd. Zamiast tego poszukaj płaszcza sięgającego co najwyżej do kolan, który będzie dopasowany do twojej figury. W żadnym wypadku nie kupuj zbyt szerokich płaszczy. Jeśli nie możesz znaleźć w sklepach płaszcza, który będzie idealnie pasował do twojej figury, może warto zdecydować się na płaszcz szyty na miarę.

4
płaszcz zimowy - figura typu jabłko

Jeśli masz figurę typu jabłko lub posiadasz duży biust, lepiej zdecydować się na zakup płaszcza z jednym rzędem guzików. Płaszcze dwurzędowe dodadzą jeszcze kilka centymetrów na linii biustu, a przecież chcemy tego uniknąć. Upewnij się, że płaszcz w okolicach biustu jest na tyle luźny, by podczas ruchu ramion nie rozciągał się w miejscu zapięcia. W razie potrzeby kup płaszcz o rozmiar większy, a następnie udaj się do zakładu krawieckiego, aby dopasować go w talii.

5
W tym sezonie istnieje ogromny wybór płaszczy, różnych ich modeli i wzorów. Warto zatem rozejrzeć się i przymierzyć nawet te, o których sądzisz, że nie będziesz w nich wyglądać zbyt dobrze. Poszukaj płaszcza, który nie tylko będzie idealnie pasował do twojej figury, ale również takiego, który uchroni cię nawet przed największym mrozem.
Strona 1 z 6

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane