Tutaj jesteś: Święta i Uroczystości > Boże Narodzenie > Kartki Bożonarodzeniowe > Jak zrobić kartkę świąteczną w kształcie kotka?

Jak zrobić kartkę świąteczną w kształcie kotka?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 4.2/5 (25 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Na Boże Narodzenie przygotowujemy kartki w różnych wzorach i kolorach. Ozdabiamy je bałwankami, Mikołajami, reniferami, więc czemu tym razem nie zrobić kartki w kształcie słodkiego świątecznego kociaka? Poniżej dowiesz się jak się do tego zabrać.
Rzeczy, których potrzebujesz:
Biały papier, Taśma klejąca dwustronna, Czerwony aksamit lub papier kolorowy, Czerwona, aksamitna wstążka, 2 guziki na oczy, 2 dzwoneczki, Białe piórka ozdobne, Różowy papier, Biały brokat, Biały klej do papieru, Pędzelek, Żyłka, Ołówek, Pistolet z klejem, Klej w sztyfcie.
1
kartka z kotkiem  - szablon
Pobierz szablon, wydrukuj, wytnij i odrysuj na białym katonie. Szablon tułowia kotka odrysuj na złożonym na pół kartonie, tak by miejsce złożenia pokrywało się z przerywaną linią na szablonie.
2

Głowa kota. Ułóż guziki w miejscu oczu kotka i przyklej. Następnie przygotuj małe serduszko z różowego papieru i zrób z niego nosek. Narysuj linię od noska w dół (około 1.5cm) i zaznacz pyszczek kota. Utnij 4 kawałki żyłki o długości 8cm każdy. Będą one służyć jako wąsy. Zwiąż na supeł dwa kawałki żyłki na środku i drugie dwa tak samo, lekko je wygnij i przyklej pod noskiem. Przyklej taśmą dwustronną głowę kotka do jego tułowia, lekko ją przechylając.

3

Łapki i ogon kota. Narysuj około 5cm linię, zaczynając od środka kartonu, który ma stanowić łapy kota. Przyklej go z przodu do tułowia za pomocą taśmy dwustronnej. Z piórek ozdobnych, waty lub dekoracyjnego boa zrób około 17cm ogonek. Przyklej go klejem z tyłu i zamocuj wzdłuż jednego boku, pozostawiając ok. 5cm fragment odstającej kitki.

4

Czapka kota i kokarda. Obklej kawałek kartonu, który ma być czapką po obu stronach aksamitem. Przyklej dzwoneczek do czubka czapki, a dookoła dzwoneczka naklej piórka lub watę. Przyklej czapkę nad lewym uszkiem kota. Przyklej piórka lub kawałeczki boa na obrzeżach czapki z obu stron. Na wstążkę nawlecz dzwoneczek i umieść ją na szyi kotka. Posmaruj wąsy i prawe uszko białym klejem. Posyp klej brokatem.

5
Kartka gotowa. Możesz teraz napisać wewnątrz życzenia świąteczne i wręczyć wybranej osobie.
Jak zrobić girlandę z serc?
Jak zrobić stokrotki z papieru?
Jak zrobić podkładki pod szklanki z papieru?
Jak ozdobić kartkę kupioną w sklepie?
Wskazówki
  • Jeśli nie masz aksamitu możesz użyć papieru w kolorze czerwonym lub filcu.
  • Wąsy możesz wykonać z drucika zamiast żyłki.
 4.2/5 (25 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (1)

andzia - 2011-12-04
super
 
Zrobienie zwykłej kartki bożonarodzeniowej nie jest sztuką. Ale jeśli pogłówkujemy i zrobimy coś więcej, coś super? Na...
Jak zrobić kartkę bożonarodzeniową z choinką 3D?
Zrobienie zwykłej kartki bożonarodzeniowej nie jest...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt