życzenia świąteczne biznesowe

Jak napisać biznesowe życzenia świąteczne?
DzejuDzeju - specjalista Tipy.pl

Wysłanie życzeń świątecznych do klientów i partnerów w interesach zawsze przekłada się na korzyści dla firmy. Należy jednak umiejętnie je napisać, żeby nie okazało się, że przyniosły one efekt odwrotny do zamierzonego.
Pisząc życzenia biznesowe z okazji Bożego Narodzenia musisz pomyśleć, do kogo je kierujesz. Na twojej liście kontaktów mogą się bowiem znaleźć osoby, które nie obchodzą tych świąt. Niektóre z nich nie poczują się urażone, inne zaś mogą uznać to za obrazę. Jeśli jednak prowadzisz firmę o zasięgu krajowym, ten problem najprawdopodobniej nie będzie cię dotyczyć.
Jeżeli zastanawiasz się jak dokładnie powinny wyglądać dobre życzenia bożonarodzeniowe, poniżej przedstawię ci kilka przykładów.
1
Spokojnych Świąt Bożego Narodzenia, z dala od zmartwień i trosk życia codziennego. Samych sukcesów w nadchodzącym Nowym Roku. Niech będzie to czas obfitości i rozwoju.
2
Wesołych Świąt Bożego Narodzenia i szczęśliwego Nowego Roku. Życzymy Państwu, by był to czas wyzwań, nowych horyzontów i sukcesów na polu biznesowym i osobistym.
3
W imieniu firmy [nazwa firmy] pragnę podziękować za udany rok naszej współpracy, mając nadzieję na jej kontynuację w roku kolejnym. Wesołych Świąt i szczęśliwego Nowego Roku!
4
Przyjaciele z firmy [nazwa firmy] pragną złożyć Państwu serdeczne życzenia z okazji Świąt Bożego Narodzenia i życzyć samych sukcesów w nadchodzącym Nowym Roku.
5
Wesołych Świąt i samych sukcesów w Nowym Roku życzy [nazwa firmy].
6
W podziękowaniu za udaną współpracę, pracownicy firmy [nazwa firmy] pragną złożyć najlepsze życzenia z okazji Świąt i nadchodzącego Nowego Roku.
7
Załoga firmy [nazwa firmy] pragnie przekazać serdeczne życzenia udanych Świąt i obfitującego w sukcesy Nowego Roku.
8
Dziękujemy za udaną współpracę życząc wesołych Świąt i samych sukcesów w Nowym Roku. Pracownicy firmy [nazwa firmy].
9
Rok [..] dobiega końca, a my z tej okazji pragniemy złożyć Państwu serdeczne życzenia szczęśliwych, spokojnych Świąt i udanego Nowego Roku. Załoga [nazwa firmy].
10
W imieniu wszystkich pracowników [nazwa firmy] pragnę złożyć najserdeczniejsze życzenia spokojnych, wesołych Świąt i szczęśliwego Nowego Roku.
11
Dodatkowe uwagi.

Pisząc życzenia świąteczne nie zapomnij o własnoręcznym podpisie i nazwie firmy. Jednym z kluczowych celów wysyłania życzeń do klientów i współpracowników jest przypomnienie im o twojej firmie i pokazanie, że są dla ciebie ważni. Nie poczują się oni docenieni, gdy wepchniesz do koperty wydrukowane życzenia nie zadając sobie nawet tyle trudu, by osobiście je podpisać. Pamiętaj, że jeśli zdecydowałeś się na wysłanie życzeń, musisz zrobić to dobrze.

12
Dodatkowo, w postscriptum możesz podziękować klientom za współpracę, np. słowami „Doceniamy Pański wkład w rozwój naszej firmy i mamy nadzieję, że zechce Pan kontynuować naszą współpracę w nadchodzącym Nowym Roku” lub „Dziękujemy za udaną współpracę mając nadzieję na jej kontynuację w roku kolejnym”.
Strona 1 z 2

Podobne porady

Komentarze (1)

* Pola wymagane

basia
19.12.2012
Życzenia są całkiem przyjemne, jedna tylko uwaga - chodzi o pojawiające się w nich błędy ortograficzne.
Życząc komuś "szczęśliwego Nowego Roku" życzymy szczęśliwego 1 stycznia, ponieważ "Nowy Rok" jest określeniem przypadającego wówczas święta. Jeżeli chcemy życzyć komuś pomyślności w ciągu całego roku piszemy "szczęśliwego nowego roku" (małe litery).
Składając życzenia z okazji "świąt Bożego Narodzenia" (lub innych świąt) wyraz "świąt" również piszemy z małej litery, ponieważ jest to określenie ogólne - nie wchodzi w zakres nazwy danego święta.
Unikałabym także określenia "przyjaciele z firmy" - relacje biznesowe bywają koleżeńskie, ale określenie "przyjaciele" może wywołać rozmaite reakcje; może zostać odebrane jako nadużycie. Przecież przyjaciele pomagają bezinteresownie, nie wystawiają rachunku za usługę. Nieprawdaż? ;)