kartka świąteczna

Jak napisać życzenia świąteczne?

Faustyna - specjalista Tipy.pl
Święta Bożego Narodzenia to doskonały czas na proszenie o miłość i pokój dla całego świata. Życzenia bożonarodzeniowe można złożyć każdemu, niezależnie od tego czy zna się tę osobę, czy nie. Jest to doskonały sposób, by podzielić się swoim szczęściem z każdym, kogo spotkamy na swojej drodze. Życzenia mogą różnić się treścią i formą, jednak za każdym z nich kryje się ta sama, uniwersalna prawda. Poniżej znajdziesz kilka przykładów życzeń świątecznych.
1
Niech z tegorocznym śniegiem spadnie na Ciebie radość i szczęście, a pierwsza gwiazdka rozświetli Ci drogę na nadchodzący Nowy Rok. Wesołych Świąt i szczęśliwego Nowego Roku!
2
Niech w te Święta także w twoim sercu narodzi się miłość i nadzieja. Niech Bóg obdarzy Cię wszystkim co najlepsze, bo na to właśnie zasługujesz. Wesołych Świąt!
3
Wesołych Świąt! Niech ten czas wniesie w Twoje życie nieustającą radość i szczęście.
4
Niech te Święta będą wyjątkowe i sprawią, byś już nigdy nie czuł się samotny. Dużo miłości i samych przychylnych serc życzy...
5
Niech nadchodzące Święta będą tak wspaniałe i wyjątkowe jak Ty. Wszystkiego Najlepszego!
6
Miłość, radość i pokój zstąpiły na ziemię w dniu Bożego Narodzenia. Niech potęga tych darów odmieni Twoje życie nie tylko w czasie świąt, ale i w całym nadchodzącym roku.
7
Niech te Święta będą szczęśliwe i radosne, a Nowy Rok zacznie się na plusie!
8
Niech Święta pełne będą miłości i szczęścia, by ich wspomnienie na zawsze zagościło w Waszych sercach. Samych ciepłych chwil w tym i nadchodzącym roku, życzy...
9
Wesołych Świąt i szczęśliwego Nowego Roku! Niech każdy dzień będzie wypełniony tą radością i ciepłem, jakich doświadczasz w dniu narodzenia Pana.
10
Samych pięknych chwil podczas Świąt Bożego Narodzenia i całego nadchodzącego roku. Najlepsze życzenia dla Ciebie i Twojej rodziny!

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane