Tutaj jesteś: Dziecko > Ciąża > Dolegliwości w ciąży > Jak leczyć ból gardła w ciąży?
Jak leczyć ból gardła w ciąży?

Jak leczyć ból gardła w ciąży?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 4.5/5 (4 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Niestety nawet jak będziesz bardzo na siebie uważać, to prawdopodobne i tak się przeziębisz prędzej czy później. Ciąża nie trwa kilka dni tylko 9 miesięcy i nawet ktoś z końskim zdrowiem będzie mieć przynajmniej raz katar czy ból gardła - zwłaszcza w okresie jesienno-zimowym. Ból gardła w ciąży może być uciążliwy, jednak da się go szybko wyleczyć za pomocą starych, domowych sposobów.
1

Miód z mlekiem

Od zawsze wiadomo, że na ból gardła jest najlepszy miód z mlekiem. Miód ma właściwości bakteriobójcze i powstrzymuje ich rozwój. Podgrzej mleko, wymieszaj je z dwoma łyżkami miodu i pij ciepłe malutkimi łyczkami.

2

Jedz czosnek

Możesz go dodać do mleka z miodem lub zmieszać z białym serkiem i śmietaną (produkty mleczne bardzo łagodzą smak i zapach czosnku). Czosnek jest naturalnym antybiotykiem, który możesz jeść w ciąży.

3

Woda z solą

Płucz gardło wodą z solą. Wystarczy 0,5-1 łyżeczka soli na szklankę ciepłej wody. Do płukania zużyj całej szklanki wody. Płucz gardło roztworem około 3 razy dziennie.

4

Pij i nawilżaj

Jeśli czujesz drapanie w gardle sięgnij po wodę i się napij. Często na ból gardła pomaga picie zwykłej wody. Również nie zapomnij o nawilżeniu powietrza. Jeśli nie masz jonizatora połóż mokry ręcznik na kaloryferze. O nawilżanie powietrza musisz zadbać w szczególności zimą - wówczas powietrze jest bardzo suche.

5

Syrop z cebuli

Syrop z cebuli jest wspaniały na ból gardła i kaszel. Jak go zrobić? Zetrzyj cebulę na tarce i odciśnij sok. Aby był lepszy możesz do niego dodać miodu. Taki sok pij co kilka godzin po dwie łyżeczki. Sok możesz również zrobić poprzez pokrojenie cebuli, włożenie jej do słoika i zasypanie cukrem.

Jak zrobić syrop z buraka na kaszel?
Jakie właściwości lecznicze posiada grubosz, drzewko szczęścia?
Domowe sposoby na ból gardła
Jak złagodzić ból gardła?
Wskazówki
  • Picie dużych ilości płynów podczas przeziębienia wypłukuje z organizmu zarazki. Im więcej pijemy, tym szybciej je wypłukujemy i szybciej dochodzimy do zdrowia.
Przeczytaj teraz: Jak leczyć ból gardła?
 4.5/5 (4 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Ból gardła może przytrafić się nam niespodziewanie, o każdej porze roku. Po co szukać aptecznych sposobów na ból...
Domowe sposoby na ból gardła
Ból gardła może przytrafić się nam niespodziewanie, o każdej porze roku. Po co...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt