Wisząca dekoracja z rolek po papierze toaletowym

Jak zrobić wiszącą dekorację z rolek po papierze toaletowym?
MonisiaMonisia - specjalista Tipy.pl

Ozdoby świąteczne nie muszą zabierać ci miejsca na stole! Jeśli nie masz na nim miejsca, dlaczego nie powiesić dekoracji nad stołem? Dekoracja tu przedstawiona wykonana jest z rolek po papierze toaletowym oraz farbek i brokatu. Idź po dzieci i zabierzcie się do roboty!
P

* Farbki akrylowe
* Rolki po papierze toaletowym
* Pędzelki
* Nożyk do papieru
* Brokat
* Nitka i taśma klejąca

1
Materiały potrzebne do robienia ozdoby z rolek papieru
Zgromadź potrzebne materiały.
2
Malowanie rolek
Pomaluj rolki papieru na zewnątrz i wewnątrz (mogą być dwa różne, kontrastujące ze sobą kolory). Aby było ci łatwiej możesz założyć na nie spinacze - spinacze posłużą ci jako uchwyty.
3
Dekorowanie rolek
Ciągle trzymając rolkę za spinacz obtocz ją w brokacie póki farbka będzie jeszcze mokra. Ściągnij spinacz i pokryj resztę rolki w brokacie.
4
Dekoracja z rolki
Za pomocą nożyka do papieru zrób dookoła rolki nacięcie spiralne. Zacznij około 1 cm od góry i zakończ centymetr od dołu rolki. Rób takie nacięcia jedno koło drugiego (dwa albo trzy). Delikatnie ściśnij rolkę do ciebie naciskając obydwoma rękami na jej górę i spód, aby uformować kształt świecznika.
5
Zrób dwie dziurki na górze świecznika, jedna naprzeciwko drugiej i przepleć przez nie nitkę. Dekoracje zawieś na suficie za pomocą przezroczystej taśmy klejącej lub przywiąż do żyrandola.

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane