prezent dla taty

Jak zapakować prezent dla taty?
RudolfRudolf - specjalista Tipy.pl

Prezenty dla taty mogą być przeróżne. Jednak zawsze zrobią lepsze wrażenie, gdy pomysłowo się je zapakuje. W tym artykule dowiesz się jak zrobić urocze pudełko na prezent dla taty i kartkę do kompletu.
P

* Pudełko na prezent (nie musi być ozdobne)
* Modelina w kolorze zielonym, brązowym i białym
* Bezbarwny lakier do paznokci
* Ciemnobrązowy karton
* Brązowy papier
* Papier ozdobny w kratę (odcienie beżu lub brązu)
* Brązowa farba akrylowa
* Dwustronna taśma klejąca lub klej

1
Koszule.

Pudełko i kartkę ozdobimy malutkimi koszulami wykonanymi z modeliny. Na początek nożykiem wytnij z modeliny dwa krawaty. Żeby zrobić węzeł krawata zrób z kawałka modeliny kulkę o średnicy ok. 1cm i rozgnieć ją na górze krawata, który wycięłaś przed chwilą. Analogicznie postępuj z drugim krawatem. Z modeliny w innym kolorze, zrób paski i przyklej je do krawatów.

2
szablon koszuli
Teraz przygotujemy koszule – po jednej na pudełko i kartkę. Wzorując się na rysunku obok wytnij z rozwałkowanej białej modeliny dwie koszule. Pamiętaj, żeby osobno wyciąć cztery trójkąty, z których będziesz robić kołnierzyki koszul. Połóż gotowe krawaty w odpowiednim miejscu każdej koszuli. Na wierzchu przyklej kołnierzyki.
3
Z kawałka białej modeliny zrób małe guziczki i przyklej je na koszulach.
4
Połóż tak przygotowane koszule na blasze wyłożonej papierem do pieczenia i piecz w piekarniku nagrzanym do temperatury 135ºC przez 15-20 minut (lub postępuj zgodnie z instrukcją na opakowaniu modeliny). Gdy modelina stwardnieje i wystygnie, pomaluj ją z wierzchu bezbarwnym lakierem do paznokci.
5
Kartka.

Z ciemnobrązowego kartonu wytnij kawałek o wymiarach 14x28cm. Złóż go na pół, by utworzyć kwadratową kartkę.

6
Przyklej na środku kartki jedną z koszul. Najlepiej będzie użyć do tego celu dwustronnej taśmy klejącej. Z jasnobrązowego papieru wytnij cienki pasek i napisz na nim „Wszystkiego Najlepszego Tato!”. Przyklej pasek pod koszulą.
7
Pudełko.

Wnętrze gotowego pudełka pomaluj brązową farbą. Wymierz kratkowany papier ozdobny, by pasował do wymiarów pudełka. Pokryj pudełko klejem i oklej papierem ozdobnym.

8
Naklej na pudełku drugą koszulę. Z resztki ozdobnego papieru zrób bilecik do prezentu. Wnętrze pudełka wypełnij pomiętą zieloną bibułą. Włóż do środka prezent i dołącz kartkę z życzeniami. Gotowe!
Strona 1 z 2

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane