Gwiazdka z papieru

Jak zrobić ozdobną gwiazdę z papieru?

MonisiaMonisia - specjalista Tipy.pl
Gwiazdka z papieru
1 z 9
Poniżej przedstawiam bardzo prosty sposób zrobienia gwiazdy z papieru. Ozdoby z papieru wyglądają bardzo ładnie a poza tym można je mieć praktycznie za darmo.
P

* papier
* nożyczki
* wstążka
* nitka
* linijka
* maszyna do szycia

1
Potrzebne materiały
Wydrukuj szablon i wybierz wzór, który ci się najbardziej podoba. Będziesz potrzebować około 10 wyciętych szablonów na jedną ozdobę.

Zbierz potrzebne materiały. Wydrukuj szablon na papierze - najlepiej zwykłym. Cienki i matowy papier najlepiej się składa.
2
Wycinanie gwiazdki
Wytnij gwiazdy. Możesz wycinać kilka gwiazd na raz (lepiej nie wycinać więcej niż 3 na raz). Do każdej ozdoby będziesz potrzebować gwiazdek.
3
Ucinanie wstążki
Utnij kawałek wstążki o długości 1m.
4
Przygotowanie do szycia
Gwiazdki połóż równo jedna na drugą. Złóż wstążkę na pół - górną część (złączoną) daj na górę gwiazdek zaś ich dolną część na dół gwiazdek. Górna część będzie służyć do zawieszenia zaś pętelka powinna mierzyć około 2 cm długości.
5
Przyszywanie wstążki
Ułóż wstążkę równo na środku gwiazdy - gwiazda powinna się znaleźć pomiędzy dwoma połówkami wstążki. Teraz przyszyj ją do gwiazdki za pomocą maszyny do szycia.
6
Gwiazdka po przyszyciu
Po przyszyciu wstążki gwiazdka powinna wyglądać tak jak na zdjęciu obok.
7
Robienie gwiazdki z papieru
Teraz pozaginaj każdą gwiazdkę w odpowiednim kierunku. Pięć wierzchnich zagnij go góry zaś pięć spodnich w dół. Gotowe!
8
Ozdoba z papieru na choinkę
Ozdoby zawieś na choinkę.
Strona 1 z 9

Powiązane porady

Bombki z muliny
Aniołki na Wigilię i Boże Narodzenie
Żuraw z papieru

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane