Kółeczka z dymu

Jak robić kółeczka z dymu?

TaraldTarald - specjalista Tipy.pl
Chcesz zrobić kółka z dymu? Jeśli tak, to pierwszą rzeczą o której musisz wiedzieć, jest to, że aby zrobić kółeczka trzeba mieć gęsty dym. Dlaczego? Kółeczka są delikatne, więc jeśli twój papieros czy cygar będzie typu super light, wówczas zrobienie kółek może okazać się bardzo trudne. Drugą rzeczą o której powinieneś pamiętać to spokojne otoczenie i brak wiatru. Ruch powietrza z łatwością zniweczy rezultat twojej pracy zanim ktokolwiek go dostrzeże. A teraz, jak już masz odpowiedniego papierosa i znajdujesz się w odpowiednim pomieszczeniu zaczniemy krok po kroku:
1
Zaciągnij się porządnie dymem i zatrzymaj go w płucach (nie ma potrzeby nadymania policzków).
2
Połóż język na dnie jamy ustnej i cofnij go nieco do tyłu, aby zablokować gardło.
3
Otwórz pomału usta i ułóż je na kształt podłużnej litery "O".
4
Upewnij się, że otwierasz nie tylko usta, ale również całą szczękę. Nie zrobisz kółeczka tylko poprzez wypychanie ust jak do całowania.
5
Teraz najważniejsza część: Zacznij spokojnie, pomału wydmuchiwać dym z ust przeskakując żuchwą do tyłu i dając ją znów spokojnie do przodu. Wypchnięcie żuchwy do tyłu powinno być zdecydowane, jednak nie machaj nią tam i z powrotem cały czas.

Jeśli ci nie wychodzi to dużo ćwicz. Po pół godzinie powinieneś mieć już to opanowane.

Powiązane porady

ćwiczenie umysłu
projektowanie ubrań
palenie fajki

Podobne porady

Komentarze (23)

* Pola wymagane

Ślązak Opolski
31.12.2015
Ja p...dole ale pierdoły !!!! TO JEST HOBBY
Vaping
16.07.2015
dla tych co mowia ze wystarczy wypowiadac cicho "O" tez mozna ale to do przodu nieidzie wiec najlepiej jest zuchwa lub wypychac jezykiem :)
noo
20.01.2014
bardzo bardzo przydała mi się informacja z tym językiem :-D Dzięki!!!
ziomek
05.12.2013
Nie wiem jak wy, ale ja się mało nie udusiłem zanim przeczytałem
olek
02.12.2013
a ja polecam wszystkim robic koleczka z blanta :)
arimor
01.08.2013
Gęsty dym do robienia kółeczek można łatwo uzyskać z sziszy. Wystarczy zamiast wody wlać do dzbana mleko - znacznie zagęści to dym i poprawi smak owocowego dymu.
Markoś
15.07.2013
Dobrze wygląda kółko z dymu fajkowego :D to teraz muszę nauczyć się jeszcze tylko robić okręt z dymu
Kamilkosiak
31.05.2013
Zajebisty poradnik! Już za pierwszym razem wyszły mi kółeczka(Niestety w otoczeniu jeszcze dymu) ale i tak jest super! Pozdrawiam wszyskich e-palaczy!
Marek
01.05.2013
Nie trzeba się truć aby robić kułeczka w dzisiejszych czasach :D można sobie kupić e-papierosa który jest nie szkodliwy a ma więcej dymu od papierosa, szysza czy też bonio ;p
grazyna2
13.04.2013
A ja proponuję lepiej spożytkować wolny czas, nie ucząc się kółeczek z dymu, bo papierosy szkodzą i to bardzo!!!