facebook

Jak ukryć profil na Facebooku?
emogirlemogirl - specjalista Tipy.pl

6
CAŁKOWITE UKRYCIE PROFILU.

Po zalogowaniu się w serwisie, przejdź do strony „Moja prywatność”.
7
Poszukaj użytkowników, których chcesz dodać do listy osób zablokowanych. Możesz dodać do niej każdego z użytkowników Facebooka. Po dodaniu go do listy, użytkownik taki nie będzie w stanie obejrzeć żadnej informacji o twoim profilu, ani też nie będzie mógł cię znaleźć przy użyciu wyszukiwarki. Jest to najlepszy sposób na ukrycie się przed daną osobą.
8
Znajdź użytkownika, którego chcesz zablokować, a następnie po prostu kliknij w opcję blokady, znajdującą się tuż obok jego nazwy.
9
Jeśli po pewnym czasie będziesz chciała odblokować dany profil użytkownika, kliknij w opcję „Usuń” znajdującą się obok jego nazwy. Jeśli osoba ta była twoim znajomym na Facebooku, będziesz musiała ponownie zaprosić ją do grona swoich znajomych.
?

Wskazówki
* Korzystając z ustawień prywatności na Facebooku, możesz kontrolować każdy aspekt swojego profilu oraz decydować kto może go oglądać.
* Jedynym sposobem na kompletne ukrycie i ochronę swoich danych jest całkowite usunięcie konta. W przeciwnym razie musisz pojedynczo blokować każdą z osób.

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (2)

* Pola wymagane

Krystian
29.08.2016
Facebook stal sie okropny, komentarze i lajki mogą być dodawane przez znajomych(poza odkryciem prZed wybranymi znajomymi),ale brak możliwości zablokowania całkowicie lajkow czy komentarzy. Czy to nie jest głupie?
Alan
02.02.2013
Po wejściu nowych aktualizacji znowu są sposoby na oglądanie zablokowanych galerii.
goo . gl/LLa1C (usuwamy spacje)
Polecam, można oglądać fotki nawet jak nie mamy takiej osoby w znajomych.