Tutaj jesteś: Internet > Popularne Strony WWW > Facebook > Jak ukryć profil na Facebooku?
Jak ukryć profil na Facebooku?

Jak ukryć profil na Facebooku?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 3.5/5 (25 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Facebook oferuje kilka poziomów ochrony prywatności, w tym również ukrywanie swojego profilu przed pewnymi osobami lub ograniczenie wyświetlania niektórych informacji użytkownikom z zewnątrz. Wchodząc w ustawienia na swoim profilu możesz łatwo określić, kto i co może widzieć.
1
CZĘŚCIOWE UKRYCIE PROFILU.

Zaloguj się na Facebooku. W tym celu wpisz swój adres mailowy i hasło, które podałeś podczas rejestracji.
2
Kliknij na opcję „Moja prywatność”, aby zmienić ustawienia dotyczące tego, kto może oglądać twój profil. Strona ta pozwala na dostosowanie każdej funkcji konta Facebook z osobna. Jeśli chcesz ukryć tylko niektóre dane, np. galerię czy komentarze, zaznacz tylko te opcje.
3
Kliknij na opcję „Edytuj ustawienia”, aby ograniczyć dostęp do twojego profilu. Otworzy się strona ukazująca bieżące ograniczenia profilu.
4
Wybierz wszystkie lub wybrane funkcje, aby określić do jakich informacji na twoim profilu będą mieć dostęp inni użytkownicy. Aby całkowicie ukryć swój profil, zanim wybierzesz opcję „Zapisz”, upewnij się, że wszystkie pola są odznaczone.
5
Na stronie „Moja prywatność” dodaj do listy profile osób, którym chcesz ograniczyć prawa do przeglądania twojego profilu. Osoby na tej liście będą mogły oglądać tylko to, na co im pozwolisz. Nie martw się jednak, nadal pozostaną oni w twoich znajomych.
Jak ukryć swoją aktywność na Facebooku?
Jak zablokować zdjęcia na Facebooku?
Jak usunąć post na facebooku?
Jak dodać zdjęcia na Facebooku?
Wskazówki
  • Korzystając z ustawień prywatności na Facebooku, możesz kontrolować każdy aspekt swojego profilu oraz decydować kto może go oglądać.
  • Jedynym sposobem na kompletne ukrycie i ochronę swoich danych jest całkowite usunięcie konta. W przeciwnym razie musisz pojedynczo blokować każdą z osób.
6
CAŁKOWITE UKRYCIE PROFILU.

Po zalogowaniu się w serwisie, przejdź do strony „Moja prywatność”.
7
Poszukaj użytkowników, których chcesz dodać do listy osób zablokowanych. Możesz dodać do niej każdego z użytkowników Facebooka. Po dodaniu go do listy, użytkownik taki nie będzie w stanie obejrzeć żadnej informacji o twoim profilu, ani też nie będzie mógł cię znaleźć przy użyciu wyszukiwarki. Jest to najlepszy sposób na ukrycie się przed daną osobą.
8
Znajdź użytkownika, którego chcesz zablokować, a następnie po prostu kliknij w opcję blokady, znajdującą się tuż obok jego nazwy.
9
Jeśli po pewnym czasie będziesz chciała odblokować dany profil użytkownika, kliknij w opcję „Usuń” znajdującą się obok jego nazwy. Jeśli osoba ta była twoim znajomym na Facebooku, będziesz musiała ponownie zaprosić ją do grona swoich znajomych.
Wskazówki
 3.5/5 (25 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (2)

Krystian - 2016-08-29
Facebook stal sie okropny, komentarze i lajki mogą być dodawane przez znajomych(poza odkryciem prZed wybranymi znajomymi),ale brak możliwości zablokowania całkowicie lajkow czy komentarzy. Czy to nie jest głupie?
Alan - 2013-02-02
Po wejściu nowych aktualizacji znowu są sposoby na oglądanie zablokowanych galerii.
goo . gl/LLa1C (usuwamy spacje)
Polecam, można oglądać fotki nawet jak nie mamy takiej osoby w znajomych.
 
Jeśli ktoś spamuje Twój profil lub sprawia i jakiekolwiek inne problemy, możesz zablokować profil tej osoby, aby nie...
Jak zablokować kogoś na Facebooku?
Jeśli ktoś spamuje Twój profil lub sprawia i jakiekolwiek...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt