facebook

Jak ukryć profil na Facebooku?

emogirlemogirl - specjalista Tipy.pl
Facebook oferuje kilka poziomów ochrony prywatności, w tym również ukrywanie swojego profilu przed pewnymi osobami lub ograniczenie wyświetlania niektórych informacji użytkownikom z zewnątrz. Wchodząc w ustawienia na swoim profilu możesz łatwo określić, kto i co może widzieć.
1
CZĘŚCIOWE UKRYCIE PROFILU.

Zaloguj się na Facebooku. W tym celu wpisz swój adres mailowy i hasło, które podałeś podczas rejestracji.
2
Kliknij na opcję „Moja prywatność”, aby zmienić ustawienia dotyczące tego, kto może oglądać twój profil. Strona ta pozwala na dostosowanie każdej funkcji konta Facebook z osobna. Jeśli chcesz ukryć tylko niektóre dane, np. galerię czy komentarze, zaznacz tylko te opcje.
3
Kliknij na opcję „Edytuj ustawienia”, aby ograniczyć dostęp do twojego profilu. Otworzy się strona ukazująca bieżące ograniczenia profilu.
4
Wybierz wszystkie lub wybrane funkcje, aby określić do jakich informacji na twoim profilu będą mieć dostęp inni użytkownicy. Aby całkowicie ukryć swój profil, zanim wybierzesz opcję „Zapisz”, upewnij się, że wszystkie pola są odznaczone.
5
Na stronie „Moja prywatność” dodaj do listy profile osób, którym chcesz ograniczyć prawa do przeglądania twojego profilu. Osoby na tej liście będą mogły oglądać tylko to, na co im pozwolisz. Nie martw się jednak, nadal pozostaną oni w twoich znajomych.
6
CAŁKOWITE UKRYCIE PROFILU.

Po zalogowaniu się w serwisie, przejdź do strony „Moja prywatność”.
7
Poszukaj użytkowników, których chcesz dodać do listy osób zablokowanych. Możesz dodać do niej każdego z użytkowników Facebooka. Po dodaniu go do listy, użytkownik taki nie będzie w stanie obejrzeć żadnej informacji o twoim profilu, ani też nie będzie mógł cię znaleźć przy użyciu wyszukiwarki. Jest to najlepszy sposób na ukrycie się przed daną osobą.
8
Znajdź użytkownika, którego chcesz zablokować, a następnie po prostu kliknij w opcję blokady, znajdującą się tuż obok jego nazwy.
9
Jeśli po pewnym czasie będziesz chciała odblokować dany profil użytkownika, kliknij w opcję „Usuń” znajdującą się obok jego nazwy. Jeśli osoba ta była twoim znajomym na Facebooku, będziesz musiała ponownie zaprosić ją do grona swoich znajomych.
?

Wskazówki
* Korzystając z ustawień prywatności na Facebooku, możesz kontrolować każdy aspekt swojego profilu oraz decydować kto może go oglądać.
* Jedynym sposobem na kompletne ukrycie i ochronę swoich danych jest całkowite usunięcie konta. W przeciwnym razie musisz pojedynczo blokować każdą z osób.

Strona 1 z 2

Powiązane porady

serduszko z klawiatury
Usuwanie konta na Facebooku
Wydarzenia na Facebooku

Podobne porady

Komentarze (2)

* Pola wymagane

Krystian
29.08.2016
Facebook stal sie okropny, komentarze i lajki mogą być dodawane przez znajomych(poza odkryciem prZed wybranymi znajomymi),ale brak możliwości zablokowania całkowicie lajkow czy komentarzy. Czy to nie jest głupie?
Alan
02.02.2013
Po wejściu nowych aktualizacji znowu są sposoby na oglądanie zablokowanych galerii.
goo . gl/LLa1C (usuwamy spacje)
Polecam, można oglądać fotki nawet jak nie mamy takiej osoby w znajomych.