Choinki z gazety

Jak zrobić choinkę z gazety?

OlaOla - specjalista Tipy.pl
Choinki z gazety
1 z 6
Zamień stare kolorowe magazyny w piękne choinki. Wymaga to trochę pracy, precyzji i czasu, ale dla takiego efektu warto. Udekoruj gazetowymi choinkami dom na święta.
P

* stary magazyn,
* kostka introligatorska,
* klej w sprayu (do kupienia tutaj),
* brokat wybranego koloru.

1
Robienie choinki z gazety 1
Otwórz gazetę i zacznij ją wyginać w różne strony, aby z łatwością móc manipulować kartkami. Złóż okładkę prowadząc górny prawy róg do grzbietu gazety, aby górna część strony była równo z grzbietem tworząc trójkąt prostokątny.

To samo zrób z każdą kolejną stroną książki. Pomóż sobie kostką introligatorską. Trzeba być bardzo dokładnym, aby wyszła piękna i równa choinka.
2
Robienie choinki z gazety 2
Jak już skończysz tę pierwszą część, daj rękom chwilkę odpocząć po czym wracaj do pracy.
3
Robienie choinki z gazety 3
Ponownie musisz zagiąć każdą kolejną stronę gazety. Najdłuższy bok trójkąta zrównaj z grzbietem gazety.
4
Gdy dobrniesz do końca daj sobie ponownie odpocząć przez chwilkę. Chyba, że nie potrzebujesz. Jesteśmy już na finiszu.
5
Choinka z gazety
Na spodzie choinki powstały małe wystające trójkąciki. Wystarczy je teraz pochować w spód między wytworzone zakładki. Musisz uzyskać płaski spód, aby choinka bez problemu stała.

Voila! Choinka gotowa. Koniec żmudnego zaginania. Wystarczy teraz, że spryskasz choinkę klejem i posypiesz brokatem. Pozostaw do wyschnięcia.
Strona 1 z 6

Powiązane porady

Anioł na choinkę
Dekoracje bożonarodzeniowe
Mikołaj origami

Podobne porady

Komentarze (2)

* Pola wymagane

KatoliczkaZosia
03.12.2015
Polecam wszystkim tą choinkę. Łatwo się ją robi i jest elegancką dekoracją świąteczną.
PS. freblanka- Też użyłam lakieru. Dzięki za radę. :)
freblanka
09.12.2014
Dziękuję za świetny pomysł na oryginalną dekorację świąteczną!
Choinka z gazety już zrobiona :-)
Nie miałam kleju, więc zastąpiłam go... lakierem do włosów - brokat wystarczająco dobrze się na nim trzyma, a choineczka pięknie się skrzy.