ozdoby na choinkę z papieru

Jak zrobić ozdoby na choinkę z papieru?

PersefonaPersefona - specjalista Tipy.pl
Wykonaj samodzielnie proste i bardzo eleganckie ozdoby z papieru. Wystarczy, że masz pod ręką odrobinę kolorowego papieru i zszywacz. Poniżej znajdziesz instrukcję, jak je wykonać.
P

* Papier kolorowy
* Zszywacz
* Złota wstążka lub kordonek

1
Ornament

Z kolorowego papieru wytnij dwa paski 30 cm, dwa o długości 25 cm i jeden pasek o długości 21 cm. Wszystkie paski powinny mieć taka samą szerokość. Złóż je ze sobą w następującej kolejności – pasek 30 cm, pasek 25 cm, pasek 21 cm, pasek 25 cm i pasek 30 cm. Wyrównaj jeden ich koniec i zszyj wszystkie paski ze sobą. Teraz wyrównaj drugi koniec i również do zszyj. Podczas wykonywania tej czynności dłuższe paski zaczną odginać się na zewnątrz, tworząc pożądany kształt ozdoby.

2
Serce

Wytnij z kolorowego papieru dwa paski o długości 30 cm i dwa o długości 24 cm. Powinny mieć one taka samą szerokość. Złóż je w następującej kolejności 30 cm pasek, 24 cm, 24 cm oraz 30 cm. Wyrównaj je na jednym końcu. Zszyj ten koniec przy pomocy zszywacza. Teraz wygnij nie zszyte jeszcze końce pasków w kształt serca, tak by małe serce znajdowało się wewnątrz dużego. Wyrównaj końce i zszyj je razem.

3
Łezka

Wytnij z kolorowego papieru paski – dwa o długości 30 cm, dwa o długości 26 cm i jeden o długości 22 cm. Złóż je w następującej kolejności – pasek 30 cm, pasek, 26 cm, pasek 22 cm, pasek 26 cm i pasek 30 cm. Wyrównaj jeden koniec pasków i zszyj je w tym miejscu ze sobą za pomocą zszywacza. Zrób niewielki zagięcie na pasach o długości 30 cm i 26 cm w odległości około 2,5 cm od wolnego końca. Na koniec wyrównaj wszystkie luźne końce pasków i zszyj je ze sobą.

4
Tak przygotowane ozdoby możesz zawiesić na oknie, choince lub możesz przyozdobić nimi cały pokój. Aby wykonać zawieszkę wsuń koniec złotej wstążeczki lub kordonka pomiędzy luźne końce pasków znajdujące się na górze ozdoby i zszyj wszystko ze sobą.
Strona 1 z 2

Powiązane porady

Stroik świąteczny
Choinka
Dekoracje bożonarodzeniowe

Komentarze (7)

* Pola wymagane

BDW
18.11.2015
A czy przy sercu paski nie powinny być w kolejności krótki-długi-długi-krótki?
AngelikaDepo
11.12.2014
Jeśli ktoś lubi wspominać stare czasy przy dobrej muzyce to zapraszam http://www.stohitow.pl
mart1122
01.12.2014
A jak nie mam zszywacza
Julka639
23.11.2013
hmmm... jaki wzór by tu wybrać? Wszystkie wyglądają tak orginalnie i przepięknie ,ale napewno użyje je zamiast normalnych baniek :D dziękuje za pomysł, Polecam
aniusia55
01.01.2013
zrobilam to do szkoły dostałam za to 6+ jej ;)
Oliwia :)
27.11.2012
Jest bardzo łatwy do wykonania a do tego ładny , polecam :)
Weronika124555@wp.pl
21.11.2011
Mmmmm...fajneeeeee :)