świąteczne smsy

Jak napisać życzenia bożonarodzeniowe? Świąteczne SMSy.

DzejuDzeju - specjalista Tipy.pl
Zastanawiasz się jakie życzenia wysłać w tym roku? Nie chcesz się powtarzać. Wydaje Ci się, że wszystkie życzenia już są stare i znane. A przecież Boże Narodzenie to czas rozsyłania radości i życzeń do wszystkich bliskich osób. Nie można więc sobie tego podarować. Ponieważ tradycyjne kartki powoli odchodzą w niepamięć coraz częściej wysyłamy sobie życzenia SMSowe. Ale jak zawrzeć głęboką treść naszych życzeń w jednej, góra dwóch wiadomościach? Zobaczcie na przykładowe życzenia bożonarodzeniowe.
1
Bożonarodzeniowy nastrój rozsiewa się po całym świecie. Wszystko staje się piękniejsze i delikatniejsze od płatków śniegu. Cały świat promienieje. Takich magicznych Świąt Ci życzę!
2
Niech wraz z każdym płatkiem śniegu spadają na Ciebie moje najserdeczniejsze życzenia ciepłych i rodzinnych Świąt.
3
Wiara sprawia, że wszystko staje się możliwe. Nadzieja sprawia, że wprawiamy wszystko w ruch i dodajemy sobie otuchy. Miłość zaś sprawia, że wszystko staje się piękniejsze. Niech wszystkie trzy będą obecne z Tobą w czasie Świąt Bożego Narodzenia.
4
W te Święta pamiętaj, że radość, którą dajesz innym jest tą samą radością, która do Ciebie wraca. Ciesz się więc i rozsiewaj wokół siebie radość. Wesołych Świąt.
5
Radość mieszka w sercach tych, którzy wierzą w ducha Świąt Bożego Narodzenia. Niech zamieszka także i w Twoim. Spokojnych Świąt!
6
Święta to czas, kiedy dzielimy się pokojem i dobrym słowem. Życzę Ci więc, aby mnóstwo takowych słów zamieszkało w Twoim sercu i w sercach tych, których nimi obdarzysz.
7
Jeśli jakiś gruby, dziwny facet wyrwał Cię ze snu w środku nocy, przewiązał i zapakował do worka – nie panikuj. Powiedziałem Mikołajowi, że chcę Ciebie na Święta.
8
Są dwie rzeczy, które nigdy się nie skończą: splendor narodzenia Chrystusa i miłość człowieka do człowieka. Wesołych Świąt!
9
Niech magia Bożego Narodzenia zamieszka w Twoim domu i sercu niosąc spokój i radość. Wesołych Świąt!
10
Czy mogę dostać Twoje zdjęcie, żeby Święty Mikołaj wiedział dokładnie jaki prezent mi podarować na gwiazdkę? Wesołych Świąt!

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (1)

* Pola wymagane

EmiliaGleba
25.12.2012
SMS fajna rzecz, ale jak dla mnie nie zastąpią tradycyjnych kartek świątecznych :)