świąteczne smsy

Jak napisać życzenia bożonarodzeniowe? Świąteczne SMSy.

DzejuDzeju - specjalista Tipy.pl
Zastanawiasz się jakie życzenia wysłać w tym roku? Nie chcesz się powtarzać. Wydaje Ci się, że wszystkie życzenia już są stare i znane. A przecież Boże Narodzenie to czas rozsyłania radości i życzeń do wszystkich bliskich osób. Nie można więc sobie tego podarować. Ponieważ tradycyjne kartki powoli odchodzą w niepamięć coraz częściej wysyłamy sobie życzenia SMSowe. Ale jak zawrzeć głęboką treść naszych życzeń w jednej, góra dwóch wiadomościach? Zobaczcie na przykładowe życzenia bożonarodzeniowe.
1
Bożonarodzeniowy nastrój rozsiewa się po całym świecie. Wszystko staje się piękniejsze i delikatniejsze od płatków śniegu. Cały świat promienieje. Takich magicznych Świąt Ci życzę!
2
Niech wraz z każdym płatkiem śniegu spadają na Ciebie moje najserdeczniejsze życzenia ciepłych i rodzinnych Świąt.
3
Wiara sprawia, że wszystko staje się możliwe. Nadzieja sprawia, że wprawiamy wszystko w ruch i dodajemy sobie otuchy. Miłość zaś sprawia, że wszystko staje się piękniejsze. Niech wszystkie trzy będą obecne z Tobą w czasie Świąt Bożego Narodzenia.
4
W te Święta pamiętaj, że radość, którą dajesz innym jest tą samą radością, która do Ciebie wraca. Ciesz się więc i rozsiewaj wokół siebie radość. Wesołych Świąt.
5
Radość mieszka w sercach tych, którzy wierzą w ducha Świąt Bożego Narodzenia. Niech zamieszka także i w Twoim. Spokojnych Świąt!
6
Święta to czas, kiedy dzielimy się pokojem i dobrym słowem. Życzę Ci więc, aby mnóstwo takowych słów zamieszkało w Twoim sercu i w sercach tych, których nimi obdarzysz.
7
Jeśli jakiś gruby, dziwny facet wyrwał Cię ze snu w środku nocy, przewiązał i zapakował do worka – nie panikuj. Powiedziałem Mikołajowi, że chcę Ciebie na Święta.
8
Są dwie rzeczy, które nigdy się nie skończą: splendor narodzenia Chrystusa i miłość człowieka do człowieka. Wesołych Świąt!
9
Niech magia Bożego Narodzenia zamieszka w Twoim domu i sercu niosąc spokój i radość. Wesołych Świąt!
10
Czy mogę dostać Twoje zdjęcie, żeby Święty Mikołaj wiedział dokładnie jaki prezent mi podarować na gwiazdkę? Wesołych Świąt!

Powiązane porady

kartka świąteczna
firmowa Wigilia

Podobne porady

Komentarze (1)

* Pola wymagane

EmiliaGleba
25.12.2012
SMS fajna rzecz, ale jak dla mnie nie zastąpią tradycyjnych kartek świątecznych :)