prezent świąteczny

Jak znaleźć świąteczny prezent „last minute”?

RudolfRudolf - specjalista Tipy.pl
Zrobiłaś już wszystkie zakupy i nagle uświadomiłaś sobie, że przecież nie masz jeszcze prezentu dla twoich bliskich? Pewnie wpadłaś w panikę i nie możesz wymyślić co im kupić. Nie przejmuj się. Prezent kupiony w ostatniej chwili nie musi być nietrafiony, ani kosztować fortunę. Poniżej znajdziesz kilka pomysłów na prezenty „last minute”. Mam nadzieję, że uratują one święta.
1
Kupony. Mogą być ręcznie robione lub oryginalne, do wykorzystania w sklepie lub restauracji. Młodym rodzicom można podarować samodzielnie wykonany kupon zwalniający ich z opieki nad dzieckiem na jeden wieczór. Zmęczonej pani domu wręcz kupon, który pozwoli jej na tydzień odpocząć od domowych obowiązków. Narzeczonym podaruj wejściówkę na romantyczny wieczór we dwoje, gadułom – doładowanie do telefonu. Tym, których rodzina jest za granicą wykup kartę umożliwiającą tańsze rozmowy międzynarodowe lub podaruj kamerkę internetową.
2
Bądź praktyczna. Początkującemu majsterkowiczowi podaruj skrzynkę pełną przydatnych narzędzi, artystce sztalugę lub zestaw farb i pędzli, fance aromaterapii – zestaw olejków eterycznych do samodzielnego tworzenia zapachów. Pomyśl jakie jest hobby obdarowywanej osoby i dopasuj podarunek do jej zainteresowań.
3
Jeśli wybierasz się na święta do rodziny i nie chcesz obdarowywać każdego z jej członków z osobna, kup jeden prezent dla wszystkich. Doskonale sprawdzi się integracyjna gra planszowa. Będziesz zaskoczona ile wspaniałych chwil spędzicie na wspólnej zabawie.
4
Jedzenie zawsze jest mile widziane, zwłaszcza gdy wiesz, co dana osoba lubi. Eleganckie czekoladki, butelka dobrego wina lub szampana, zestaw aromatycznych herbat lub kaw to doskonałe prezenty dla smakoszy.
5
Jeśli obdarowywana osoba kocha muzykę, ale ze względów finansowych lub z powodu braku czasu, rzadko chodzi na koncerty, podaruj jej dwa bilety do filharmonii lub na koncert (w zależności od upodobań). Jeśli w twoim mieście w najbliższym czasie nie będzie mieć miejsca żadne interesujące wydarzenie muzyczne, zakup koncertowe DVD.
6
Kinoman ucieszy się z karnetu do kina, najlepiej jeśli będzie on wejściówką na dowolnie wybrany film lub na cały wieczór filmowy. Nie pogardzi również limitowaną edycją DVD z jego ulubionym filmem lub albumem tematycznym z informacjami „z planu”.
7
Wzruszające i zawsze doceniane są prezenty ukazujące twoją pamięć i przywiązanie. Kup swoim bliskim kalendarz i wpisz do niego daty wszystkich ważnych wydarzeń z waszego życia. Możesz również zrobić sentymentalny album na zdjęcia.
8
Jeśli nie znalazłaś niczego interesującego wśród powyższych propozycji, zawsze możesz podarować bliskiej osobie książkę. Pamiętaj jednak, by była ona zgodna z jej zainteresowaniami. Wtedy na pewno będzie to trafiony prezent.
Strona 1 z 2

Powiązane porady

prezent pod choinkę dla męża
tanie prezenty bożonarodzeniowe
Migdały w cynamonie

Podobne porady

Komentarze (2)

* Pola wymagane

Popmaster
14.12.2015
Jak prezent to tylko muzyka, a jak muzyka to tylko płyta winylowa, gramofonowa.
arimor
03.05.2013
Dla osoby, która posiada zdolności manualne, można kupić wejściówkę na jakieś artystyczne warsztaty - np. decoupage, quilling czy scrapbooking- odbywają się one zwykle w sklepach hobbystycznych w każdym większym mieście. Rodzicom, których boli kręgosłup i czują się zmęczeni siedzącym trybem życia kup zaproszenie na masaż - na pewno poczują się lepiej!