Maski na Halloween

Jak zrobić maskę?

RozrywkaRozrywka - specjalista Tipy.pl
Oczywiście możesz iść do sklepu i kupić taką samą maskę jak inni. Jednak możesz wykazać się odrobiną kreatywności i stworzyć własną maskę, która będzie niepowtarzalna. Poza tym, jeśli planujesz imprezę Halloween a nie masz zamiaru wydawać pieniędzy na cały strój, zrobienie sobie maski może pomóc Ci zaoszczędzić niemałą kwotę.
P

* Papier
* Ołówek
* Kolorowe flamastry
* Brokat
* Nożyczki
* Wstążki
* Drukarka (opcjonalnie)
* Opatrunki gipsowe (opcjonalnie)

1
Maski na Halloween
Wytnij z opatrunku gipsowego kształt maski a następnie wytnij miejsca gdzie będą oczy. Najłatwiej będzie przygotować sobie wcześniej wzór na kartce, wyciąć go i przerysować na opatrunek gipsowy.

Wzór masek na zdjęciu obok. Wydrukuj zdjęcie, wytnij maski po czym przerysuj na opatrunek gipsowy.
2
Opaski gipsowe (syntetyczne) mają taki skład, że w momencie kontaktu z wodą zaczynają się reakcje chemiczne które powodują twardnienie opatrunku. Całkowitą twardość można uzyskać po około 30 minutach (w zależności od opatrunku gipsowego).
Wyciętą maskę przyłóż do twarzy i zmocz. Poczekaj, aż zaschnie. W ten sposób uzyskasz maskę świetnie dopasowaną do Twojej twarzy.
3
Pomaluj maski kolorowymi flamastrami oraz ozdób brokatem. Inspiracji poszukaj tutaj. Maska będzie również ładnie wyglądała gdy pomalujesz ją kolorowymi lakierami do paznokci. Możesz również przykleić na nią kolorowe kamyczki, kryształy Swarovskiego czy cekiny.
4
Przywiąż wstążki do otworów z boku maski aby była ona gotowa do założenia na imprezę Halloween.
5
Maska na Halloween
Jeśli chcesz coś bardziej oryginalnego możesz zrobić sobie maskę przypominającą Twojego kumpla, dziewczynę, świnkę morską czy Paris Hilton. Możliwości jest naprawdę wiele. W tym celu potrzebujesz:
- Microsoft Windows XP
- Program do obróbki zdjęć
- drukarka z możliwością drukowania zdjęć
- papier do drukowania zdjęć
- patyczek albo wstążka do przytrzymania maski

1. Wybierz zdjęcie osoby za którą chcesz się "przebrać". Zdjęcie powinno być wyraźne, twarz "ofiary" skierowana przodem, dobrze oświetlona.
2. Powiększ zdjęcie twarzy tak, aby po wydrukowaniu i wycięciu, rozmiar był taki jak rozmiar Twojej twarzy. Użyj do tego celu programu graficznego lub do zdjęć.
3. Przed wydrukowaniem zdjęcia możesz je jeszcze trochę przerobić. Np. dodać jakiś straszny makijaż np. dorobić kilka włosów na twarzy.
4. Wydrukuj kilka zdjęć, aby sprawdzić które z nich najlepiej pasuje na maskę.
Strona 1 z 2

Powiązane porady

strój pająka
kostium wampira

Podobne porady

Komentarze (3)

* Pola wymagane

Oliwq
28.10.2011
to ma być maska na halloween ? HAHAAHHAHH ;D - żałosne ...
monia2
27.10.2011
zrobilam to razem z moim dzieckie m badzo mile czas spedzilismy takie cos uczy i bawi ostatnio dorwalam fajny zestaw kreaywny dla mojej corki byla to zestaw Hipcie. komplet zawiera :małego hipopotama i jego mamę do tego jest zestaw 5 farbek i pędzelek. moja co mysle ze bedzie bardzo zadowolona lubi robic takie rozne rzeczy. hipcie zamowilam na misialala
So$nA
16.10.2011
TE maski sa backie