Dobry makijaż

Jak ukryć zmarszczki za pomocą makijażu?
MadzikMadzik - specjalista Tipy.pl

Makijaż może całkowicie zmienić twój wygląd. Na przykład zbyt ciemny podkład może postarzeć cię nawet o 10 lat. Albo też tusz do rzęs nałożony na dolne rzęsy, tylko powiększy twoje zmarszczki. Jednakże nie da się zrezygnować z podkładu i wielu innych kosmetyków. Trzeba więc znaleźć sposób na to, by za ich pomocą ukryć drobne zmarszczki i sprawić, by twoja cera wyglądała na świetlistą i młodą.
1
Oczywisty jest fakt, że tylko zdrowa cera będzie wyglądała na młodą i świetlistą. Przed zastosowaniem jakiegokolwiek kosmetyku, codziennie rano i wieczorem należy nałożyć krem nawilżający odpowiedni dla twojego typu skóry. Jeśli twoja skóra twarzy będzie sucha i odwodniona, twoje zmarszczki będą jeszcze bardziej widoczne. Dodatkowo, aby podkład dobrze wyglądał, skóra musi być dobrze nawilżona i regularnie złuszczana.
2
Pierwszą rzeczą, o której powinnaś pamiętać to dobór podkładu o odpowiedniej konsystencji. Wybierz podkład o jedwabistej konsystencji lub podkład, który nie zawiera w swoim składzie żadnych związków oleistych. Jeśli chodzi o stopień pokrycia, musisz dobrać puder indywidualnie do swoich potrzeb. Jeśli więc masz jakieś niedoskonałości, potrzebny będzie podkład lepiej kryjący. Z drugiej strony, jeśli twoja skóra jest doskonała i nieskazitelna, zdecyduj się na lżejszy podkład. Dla bardziej naturalnego wyglądu wybierz puder rozświetlający. Tego typu kosmetyki pomogą ci wyrównać koloryt skóry, nie podkreślając zmarszczek.
3
Kolejną bardzo ważną rzeczą jest kolor podkładu. Postaraj się wybrać taki, który idealnie będzie pasował do naturalnego odcienia twojej skóry, w przeciwnym razie uzyskasz sztuczny wygląd. Ponadto, jeśli podkład będzie zbyt ciemny, twoja skóra będzie miała matowy wygląd, ponieważ kolor ten pochłonie całe światło. Zawsze możesz wybrać odcień odrobinę jaśniejszy od twojego naturalnego koloru skóry. Jeśli podkład będzie odbijał światło, twoja cera będzie wyglądała świetliście. Jest to bardzo ważny trik, o którym należy pamiętać zwłaszcza wtedy, gdy twojej cerze brakuje blasku.
4
Aby uzyskać jak najlepszy efekt, podkład powinien być nałożony na kości policzkowe, nos, brodę i czoło. Nakładaj go delikatnie przy użyciu palców. Upewnij się, że został on rozłożony równomiernie i całość lekko przylega do skóry twarzy. Jeśli chcesz osiągnąć naturalny wygląd, wybierz odpowiedni kolor podkładu, w przeciwnym razie na twarzy pojawią się nieestetyczne linie.
5
Istnieje jeden obszar, który wydaje się sprawiać kobietom najwięcej problemów – są to zmarszczki nosowo – wargowe. Czasami uważamy, że najlepszym sposobem na ich ukrycie, jest pokrycie ich podkładem od nasady nosa aż po podbródek. Jednak w rzeczywistości, stosując w ten sposób puder, tylko je pogłębiamy - to prosty sposób, na to, aby dodać sobie nieco lat. Najlepszą rzeczą, jaką możesz zrobić to nałożyć podkład, ale wokół tych zmarszczek, a następnie dobrze go wyrównać.
6
Jeśli chodzi o okolice oczu, najlepszym wyborem będą kosmetyki o kremowej konsystencji. Unikaj tych w proszku, gdyż podkreślają one zmarszczki, a przecież ostatnią rzeczą, jaką chcemy zrobić, to zwrócić na nie uwagę innych. Pod oczami należy zastosować kosmetyki rozświetlające, aby ukryć cienie. Na powiekę ruchomą nałóż bazę do makijażu lub po prostu odrobinę kremu nawilżającego, dzięki temu cienie do powiek będą lepiej się trzymać. Jeśli chodzi o cienie do powiek, zrezygnuj z tych w proszku. Mogą one bowiem wnikać w zmarszczki uwydatniając je.
7
Aby podkreślić swoje oczy, użyj eyelinera, ale tylko na górną powiekę. Aby pogrubić i wydłużyć górne rzęsy, nałóż na nie tusz. Pamiętaj jednak, by nie nakładać go na dolne rzęsy, gdy zabieg ten może jedynie uwydatnić zmarszczki. Brwi odgrywają zasadniczą rolę w całym makijażu. Wybierz ołówek, który kolorem będzie do nich pasował. Możesz również spróbować kolor o ton jaśniejszy i delikatnie podkreślić nim kształt twoich brwi. Staraj się unikać zbyt ciemnych kolorów ołówków, gdyż nadają one zbyt poważny i sztuczny wygląd.
Strona 1 z 3

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane