prezerwatywy

Jak przechowywać prezerwatywy?

MiloscMilosc - specjalista Tipy.pl
Prezerwatywy, będą chronić cię przed chorobami przenoszonymi droga płciową, a także przed niepożądaną ciążą. Spełnią one swoje zadanie, jedynie pod warunkiem, że będą nienaruszone. Możesz kupić prezerwatywy, ale przechowując je nieodpowiednio, mogą stracić swoją elastyczność i nie będą skutecznym zabezpieczeniem. Wykorzystaj nasze porady dotyczące przechowywania kondomów.
1
Przechowuj prezerwatywy, w chłodnym miejscu, aż do czasu gdy potrzebujesz ich użyć. Szuflada w szafce nocnej będzie doskonała, przeważnie jest ona suchym i wystarczająco chłodnym miejscem, a na dodatek podręcznym. Prezerwatywy nie powinny być przechowywane w wilgotnych miejscach.
2
Zwracaj uwagę na datę ważności. Czasem możesz zaoszczędzić kasę, kupując większą ilość, ale tym samym upewnij się, że zdążysz zużyć kupioną ilość zanim upłynie data ważności.
3
Prezerwatywy przechowuj w jakimś fajnie wyglądającym pudełku. Nigdy nie wrzucaj ich do plecaka, torby albo szuflady bez jakiejś dodatkowej ochrony, gdyż w kontakcie z długopisami, czy cyrklem lub innym ostrym przyborem, mogą się przedziurawić... i może czekać cię niemiła niespodzianka.
4
Najlepiej zakupione prezerwatywy przechowuj w oryginalnym opakowaniu, jeżeli ich nie używasz od razu. Dostęp światła, powietrza lub wilgoci, niszczy delikatny lateks. Kondom, który zostawiłeś bez opakowania, łatwo pęknie gdy będziesz go używał.
5
Nie trzymaj prezerwatyw w portfelu, który trzymasz w tylnej kieszeni spodni, bo może zniszczyć się ich trwałość. Nie stosuj żadnych oliwek, wazeliny, używając prezerwatywy, bo zniszczą one jej wytrzymałość. Również prezerwatywy, przechowywane np. w samochodzie postawionym na słońcu, mogą stracić swoje właściwości ochronne, gdyż ciepło może je zniszczyć.
?

Wskazówki
* Nie kupuj prezerwatyw w kioskach i małych sklepikach, najpewniejsze są te kupowane w aptekach i dobrej jakości.

Powiązane porady

Jak uprawiać petting?
necking
Cybersex

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane