Wybór torebki do sylwetki

Jak dobrać torebkę do sylwetki?

UrodaUroda - specjalista Tipy.pl
Torebka jest niezbędnym dodatkiem, który wykańcza cały twój wygląd. Ma ona bardzo duże znaczenie – odpowiednio dobrana może udoskonalić twój strój, a źle dopasowana całkowicie go zepsuć. Zatem bądź ostrożna wybierając torebkę i pamiętaj, że twoim celem jest podkreślenie tego, co w tobie najlepsze, ukrywając jednocześnie problematyczne miejsca.
1
Biust.

• Kobiety z dużym biustem i masywnymi ramionami powinny unikać torebek z krótkimi uchwytami, które zazwyczaj kończą się w okolicy biustu. Torba z dłuższymi uchwytami odwróci uwagę od twojego biustu i ramion.

• Jeśli natomiast twoim celem jest optyczne powiększenie piersi, wybierz torebkę z krótkimi uchwytami.

2
Talia i biodra.

• Szeroki pas, duży brzuch i duże biodra mogą wydawać się mniejsze, jeśli będziesz nosić torebki kończące się tuż pod ramieniem. Trzymaj się z dala od torebek sięgających do talii lub bioder, to tylko przyciągnie uwagę do twoich krągłości. Unikaj dużych toreb i torebek z licznymi i dużymi dodatkami.

• Jeśli jesteś osobą szczupłą o wąskiej talii, wybieraj torebki z uchwytami średniej długości lub kopertówki. Nowoczesne kopertówki mogą być małe, idealnie pasujące na wieczór lub nieco większe, aby zmieściły się wszystkie rzeczy, które zawsze musisz mieć przy sobie.

3
Nogi.

• Dziewczyny z długimi nogami mogą nosić torebki z długimi uszami i nadal wyglądać wspaniale. Najlepiej wyglądają torby na długim pasku.

• Panie z krótkim nogami powinny wybierać klasyczne kształty i rozmiary torebek.

4
Figura.

• Kobiety o kwadratowej sylwetce powinny unikać małych torebek, gdyż będą wyglądały na jeszcze większe. Wybieraj dobrze skrojone torebki o średniej wielkości. Wybieraj modele średnie lub duże. Kopertówki również będą wyglądały wspaniale, ale pamiętaj by wybierać te jak największe.

• Wysokie i szczupłe dziewczyny powinny wybierać szerokie torby. Długie torby nie będą wyglądały najlepiej.

5
Wzrost.

• Jeśli jesteś niska i chcesz wyglądać na wyższą, wybieraj długie i chude torebki – worki, które będą pasowały do koloru twojego ubrania. Trzymaj się z dala od dużych ponadgabarytowych torebek, ponieważ sprawią one, że będziesz wyglądać na niższą, niż jesteś w rzeczywistości.

Strona 1 z 2

Powiązane porady

kapelusz
Czyszczenie złotej biżuterii
buty

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane