seks w ciąży

Jak uprawiać seks w ciąży?

KatarzynaKatarzyna - specjalista Tipy.pl
Podczas zbliżenia należy wybierać takie pozycje seksualne, które nie spowodują ucisku na brzuszek ani piersi kobiety. W pierwszych miesiącach ciąży nie ma to wielkiego znaczenia a sposoby kochania się są nadal nieograniczone pod warunkiem, że ciąża nie jest zagrożona. Teoretycznie kochanie się nie powinno i w tym przypadku zaszkodzić dziecku, jednak może się tak stać poprzez silne skurcze towarzyszące kobiecie podczas orgazmu. Poniżej znajdziesz bezpieczne dla ciąży pozycje seksualne.
1
Pozycja klasyczna - jednak ważne jest, aby mężczyzna nie opierał się o kobietę. Jest to pozycja dopuszczalna w pierwszych miesiącach ciąży.
2
Pozycja tylna - Kobieta klęczy, opierając się o brzeg łóżka, pod brzuch może położyć poduszkę. Mężczyzna klęka za nią.
3
Pozycja boczna - kobieta leży na boku, mężczyzna kładzie się na tym samym boku za kobietą. Ta pozycja jest dobra na okres całej ciąży.
4
Pozycja na jeźdźca - kobieta siada na mężczyźnie twarzą do niego lub odwrotnie.
5
Pozycje klęczące - Kobieta leży na łóżku z rozchylonymi szeroko nogami, zaś mężczyzna klęczy przed nią. Kobiety nogi mogą leżeć na podłodze, obejmować biodra mężczyzny lub opierać się na jego barkach.
6

U niektórych kobiet ochota na seks w ciąży znacznie rośnie. Jeśli nic nie jest cię w stanie zaspokoić polecam kulki gejszy (zobacz: kulki gejszy). Po pierwsze - ich noszenie sprawia wielką przyjemność a po drugie - wzmacniają one mięśnie Kegla (mięśnie pochwy). Mięśnie te warto ćwiczyć podczas ciąży i po urodzeniu dziecka, gdyż ułatwiają noszenie ciężaru rosnącego płodu, ułatwiają poród, ochronią krocze przed nacięciem czy pęknięciem itd.

?

Wskazówki
* Bardzo pomocne mogą się okazać wszelkie zabawki takie jak wibratory czy nakładki na palce (lub usta).

Powiązane porady

seks po porodzie
seks w ciąży
Seks po porodzie

Podobne porady

Komentarze (2)

* Pola wymagane

Justyna306
07.06.2014
Każda pozycja jest ok, oczywiście jeśli lekarz nie widzi przeciwskazań.Seks w ciąży na pewno nie zaszkodzi dziecku, pęcherzyk i wody płodowe w których znajduje się maluszek chroni go jak poduszka. Lekarze nawet zalecaja seks, gdyż wtedy matka jest rozluzniona, co bardzo dobrze wpływa na maleństwo.
Halinka
28.06.2010
heheh a chodzisz już do gimnazjum? ta strona jest dla dorosłych!