prezent dla dziadka

Jak zrobić prezent dla dziadka?

RudolfRudolf - specjalista Tipy.pl
Dziadek to jeden z najważniejszych mężczyzn w twoim życiu. Zawsze znajdzie dla ciebie czas, pomoże, gdy masz problemy, potowarzyszy gdy się nudzisz. Dziadek to też wspaniały nauczyciel i przyjaciel. Dlatego warto w dniu jego święta podarować mu coś wyjątkowego, coś zrobionego samodzielnie, co udowodni mu jak wiele dla ciebie znaczy. Poniżej znajdziesz kilka pomysłów na prezent dla dziadka.
1
Wspomnienia.

Dla dziadka najcenniejsze są chwile, które spędził z tobą, dlatego doskonałym prezentem będzie zrobienie dla niego albumu z waszymi wspólnymi zdjęciami. Możesz kupić album na zdjęcia w sklepie lub zrobić go samodzielnie z kilku kawałków brystolu. Pod każdym zdjęciem napisz w kilku słowach wspomnienie danego wydarzenia lub podziękowanie za to, co dziadek zrobił dla ciebie w danej chwili (np. że nauczył cię puszczać kaczki na wodzie lub podarował ci pierwszy rower).
Jeśli masz dostęp do zdjęć dziadka z czasów, kiedy był jeszcze młody, możesz też przygotować dla niego album wspomnień. Umieść tam zdjęcia z czasów jego młodości, chwile spędzone z twoimi rodzicami i z tobą. Dziadek na pewno będzie wzruszony.

2
Kupony.

Jeśli szukasz innego pomysłu na prezent, możesz podarować dziadkowi zestaw własnoręcznie wykonanych kuponów. Weź kilka kartek brystolu, złóż je na pół i zszyj ze sobą tak, by utworzyły cienki zeszyt. Na okładce napisz „Księga życzeń Dziadka”. Każdą stronę „zeszytu” podziel na prostokąty równej długości. Będą to poszczególne kupony. Napisz na każdym z nich na co dziadek może go wykorzystać (np. „Wspólny obiad”, „Spacer z wnuczkiem”, „Mecz”, „Wyprawa na ryby”,„Dowolne życzenie”). Poszczególne kupony oddziel od siebie tak, by można je było łatwo oderwać (np. nakłuj oddzielające je linię szpilką). Przewiąż całość wstążką i podaruj dziadkowi. Pamiętaj, żeby wywiązać się z zawartych na poszczególnych kuponach obietnic!

3
Prezenty ze sklepu.

Prezent ze sklepu, jeśli jest odpowiednio przemyślany, również przyniesie dziadkowi dużo radości. Pomyśl o czymś, co sprawi, że dziadkowi będzie ciepło i wygodnie. Może kupisz mu parę ciepłych kapci na zimę? A może czapkę z polaru? Niektórzy dziadkowie skarżą się na reumatyzm, więc można im podarować specjalną poduszkę pod kark lub krzyże albo rozgrzewające skarpety, które pomogą złagodzić ból.

4
Prenumeraty.

Jeśli twoi dziadkowie są chorzy i nie mogą sami robić sobie zakupów, a pamiętasz, że zawsze lubili do śniadania poczytać ulubioną gazetę, porozmawiaj o tym z rodzicami i poproś, by pomogli ci zamówić dziadkowi prenumeratę jego ulubionego magazynu. Z pewnością pozwoli mu to miło spędzić czas we wszystkie dni, kiedy ty nie będziesz mógł go odwiedzić.

5
Koszulki, kubki, puchary.

Możesz podarować dziadkowi także coś, co pozwoli mu zobaczyć, jak bardzo go doceniasz. Może to być puchar lub koszulka z napisem „Najlepszy Dziadek na świecie”. Możesz również zamówić w specjalnym sklepie kubek z nadrukowanym zdjęciem dziadka i ciebie. Pijąc z takiego kubka, dziadek poczuje ciepło nie tylko w gardle, ale i na sercu.

6
Czas.

Pamiętaj jednak, że najlepszym i najważniejszym prezentem, jaki możesz podarować swojemu dziadkowi jest twój czas. Spędzaj z dziadkiem jak najwięcej wolnych chwil i pokaż mu, że pamiętasz o nim codziennie, a nie tylko w dniu jego święta.

Strona 1 z 2

Powiązane porady

Pakowanie prezentów - krawat
Bukiet róż z truskawek

Podobne porady

Komentarze (1)

* Pola wymagane

Pati_Róża
21.01.2012
super pomysły! Ja zrobiłam kupony, i sie niektóre sprawdziły