lodówka - stal nierdzewna

Jak czyścić stal nierdzewną?

KlemensKlemens - specjalista Tipy.pl
Coraz częściej w naszych domach pojawiają się sprzęty ze stali nierdzewnej. Nie ma co się dziwić. Są naprawdę efektowne. Kupujemy więc lodówki, zlewozmywaki, stoły,chlebaki, miski, garnki, czajniki, szafy, szafki i inne akcesoria – a wszystko ze stali nierdzewnej. Ale niestety odbijają się na nich ślady po naszych palcach i widać bardzo, gdy jest ochlapana. Jak radzić sobie z czyszczeniem stali, aby zawsze była piękna i błyszcząca? Odpowiedź znajdziesz poniżej.
1
Spróbuj wyczyścić dany przedmiot mieszanką wody z mydłem. Pamiętaj, żeby przedmioty wykonane ze stali nierdzewnej czyścić miękkimi ściereczkami, ponieważ inne mogą bardzo łatwo porysować powierzchnię. Następnie wypoleruj powierzchnię ściereczką z wełny owczej.
2
Kolejnym sposobem jest wyczyszczenie powierzchni octem i czystą miękką ściereczką. Namocz ściereczkę w occie i przecieraj dany przedmiot.
3
Wypróbuj też wyczyścić powierzchnię wodą sodową.
4
Wypoleruj stal miękką ściereczką i ociupinką oliwy z oliwek lub oliwki dla dzieci.
5
Sprawdzi się też sok z cytryny.
6
Możesz też zakupić specjalny produkt przeznaczony specjalnie do stali nierdzewnej. W takim przypadku postępuj zgodnie z instrukcją dołączoną przez producenta.

Powiązane porady

Ekspres do kawy
deska do krojenia
Jak wyczyścić szklane wazony

Podobne porady

Komentarze (1)

* Pola wymagane

mis
23.03.2017
Jak sie kupuje dziadostwo czyli zlewy z nierdzewki to potem trzeba szukac rozwiazań. Takie cos jest wymagane w gastronomiii a nie w domu.Najlepiej kupić normalny zlew(emaliowany) i miec spokój na 50 i więcej lat.