Dotyk

Jak dotykać swojego partnera?

MiloscMilosc - specjalista Tipy.pl
Poprzez dotyk możemy przekazać swoje uczucia oraz dawać wiele przyjemności i rozkoszy swojemu partnerowi. Ciało składa się z wielu punktów silnie reagujących na dotyk i nie są tą wyłącznie okolice narządów płciowych. Dowiedz się gdzie i w jaki sposób dotykać swojego partnera, aby padł przed Tobą na kolana i prosił o więcej.
1
Włosy

Większość ludzi - zarówno mężczyzn jak i kobiet uwielbia być dotykanym w głowę. Może to być masowanie skóry głowy, delikatna zabawa włosami, pociąganie ich, rozczesywanie palcami.

2
Uszy

Każdego niemal mężczyznę na całym świecie pobudza delikatne masowanie płatków uszu. Można to robić palcami lub językiem. Wkładanie języka do ucha wraz z delikatnymi dmuchnięciami (wystarczy sam oddech) jest niesamowicie podniecające. Płatki uszu można również ssać i delikatnie chwytać zębami. Tantra mówi, że im większe płatki uszne u mężczyzny tym większa jego energia seksualna.

3
Usta

Całowanie w usta jest najczęściej spotykaną pieszczotą. Można je również ssać, lizać i delikatnie chwytać zębami.

4
Jabłko Adama

Rejon ten jest bardzo czułym punktem u mężczyzny. Należy być jednak ostrożnym ponieważ skóra jest tutaj dość delikatna.

5
Tors i sutki

Tors mężczyzny można masować całymi dłońmi czy palcami. Podczas masowania torsu bardzo podniecającym bodźcem jest całowanie sutków i ich lizanie. Męskie sutki są tak samo wrażliwe jak sutki kobiet.

6
Pępek

Pępek najlepiej drażnić językiem. Zataczaj nim okręgi wokół pępka oraz wsadzaj język do środka. Chuchaj i subtelnie dmuchaj na wilgotną skórę.

7
Pośladki

Zazwyczaj zapominamy podczas igraszek z naszym ukochanym o jego pupie. Z pewnością sprawi mu przyjemność gdy czasami ją delikatnie ugryziesz.

8
Uda

Delikatnie masuj wewnętrzną stronę ud. Możesz ją drażnić delikatnie przesuwając po skórze paznokciami, lizać, gryźć i łaskotać swoimi włosami.

9
masaż stóp
Stopy i dłonie

Masaż stóp może stać się nieprawdopodobnie zmysłowym doświadczeniem. Możesz ssać, lizać i całować jego palce. Ssanie dużego palca u nogi może spowodować nawet orgazm. Bardzo wrażliwe są również dłonie - szczególnie ich wewnętrzna część oraz okolice między palcami. Ssanie palców przywodzi na myśl seks oralny co dodatkowo jest bodźcem podniecającym.

Strona 1 z 2

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (1)

* Pola wymagane

Anja
14.09.2011
Nawet nie wiedziałam, ale miziałam kumpla po uszach i włosach - dlatego później jak się strasznie miły zrobił, to mi się to trochę dziwne wydawało. XD