dwie umywalki w łazience

Jak urządzić łazienkę z dwiema umywalkami?
homelove - specjalista Tipy.pl

Umywalka jest chyba najczęściej używanym przedmiotem w łazience. Średnio korzystamy z niej 7-8 razy w ciągu dnia, 2 razy myjąc zęby, myjąc dłonie przed i po posiłku, podczas golenia itd. Dlatego warto poświęcić trochę czasu, aby znaleźć optymalną. Osobiście preferuję rozwiązanie w postaci dwóch, gdyż znacznie ułatwiają poranne przygotowania całej rodzinie. Jeśli zdecydujecie się na 2 umywalki w swojej łazience, wówczas pamiętajcie, że odległość pomiędzy nimi powinna wynosić minimum 20 cm, a od ściany ich krawędzie powinny być odsunięte także o około 20 cm. Minimalna szerokość łazienkowej umywalki to 45-50 cm, a głębokość 40 cm.
1
dwie umywalki wbudowane w szafki
Poniżej rozwiązanie, które przypadło mi do gustu. Umywalki zostały wbudowane w szafki, tak że rant wystaje na powierzchnię blatu. Pod nimi znajduje się miejsce na ręczniki. Duże, poziome lustro scala je ze sobą. Fantastycznym zabiegiem jest powtórzenie ściany z kamienia we wnętrzu prysznica.
2
dwie umywalki na blacie
Ciekawym rozwiązaniem jest ustawienie umywalek na blacie. Wówczas mogą pokazać się w całej okazałości. Pasują do nowoczesnych wnętrz. Możemy zdecydować się na różne kształty: prostokątne, czy owalne w kształcie misy . Te ostatnie nadają królewską atmosferę. Podobno pochodzą od porcelanowej miski umieszczanej w łazienkach z czasów wiktoriańskiej Anglii. Decydując się na owalne umywalki, pamiętajmy o dobraniu ciekawego kranu.
3
umywalki podblatowe
Umywalki podblatowe, choć coraz rzadziej spotykane, mają także w sobie wiele uroku. Jeśli dobierzemy ładną zabudowę, to warto się na nie skusić. Możemy wprowadzić ciepłą, przytulną atmosferę przez użycie drewna.
4
umywalki z postumentem
Zapomniane ostatnio umywalki z postumentem, zwanym kolokwialnie „nogą” świetnie prezentują się we wnętrzach w stylu country. Jeśli noga jest ciekawie wykończona, dopasowana do otaczającej przestrzeni wygląda wówczas wyśmienicie. Obok moje ulubione zdjęcie, przedstawiające łazienkę bliską mojemu sercu.

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (1)

* Pola wymagane

Webarchitekci
28.01.2019
Polecam umywalki podwójne z blatem na wymiar. Umywalki w blacie bez łączeń. Połysk lub mat.
Dowolny kształt. Piękne wyposażenie.