włóczka z t-shirta

Jak zrobić włóczkę z koszulki?·

Uapka - specjalista Tipy.pl
włóczka z t-shirta
1 z 12
Ponieważ recycyling i ekologia wciąż są w modzie (a nawet, gdyby nie były to trzeba dbać o środowisko i robić wszystko, aby ekologia na zawsze pozostała nie tylko w modzie) wszyscy kombinują jak mogą co można zrobić z rzeczami, które chcemy wyrzucić, aby ich jednak nie wyrzucać, a zrobić z nich coś pożytecznego. W ten właśnie sposób powstała włóczka zrobiona ze starych koszulek. I Ty możesz zrobić taką włóczkę. Zapoznaj się z poniższą instrukcją.
P

* stara koszulka,
* nożyczki.

1
włóczka z koszulki - krok 1
Rozłóż koszulkę płasko na podłodze.
2
włóczka z koszulki - krok 2
Odetnij szycie na jej dole. Następnie przetnij ją tuż pod nadrukiem, jak pokazano na fotografii. Nadruki ciężko się 'zamienią' w włóczkę, dlatego lepiej wybierać koszulki bez nich lub je odcinać.
3
włóczka z koszulki - krok 3
Następnie złóż koszulkę na pół (od prawego do lewego boku). Pozostaw jednak około 2-3 centymetry od krawędzi.
4
włóczka z koszulki - krok 4
Zacznij ciąć koszulkę na równe paski jak pokazano. Paski powinny mieć około 15-20 milimetrów. Pamiętaj, aby nie ciąć pozostawionego miejsca do krawędzi koszulki.
5
włóczka z koszulki - krok 5
Na tym etapie tak będzie wyglądała cała pocięta koszulka.
6
włóczka z koszulki - krok 6
Rozłóż teraz koszulkę, aby widoczny był niepocięty pasek, który zostawiłaś.
7
włóczka z koszulki - krok 7
Następnie zrób cięcie od pierwszego paska z dołu do drugiego na górze. Od drugiego na dole do trzeciego na górze, od trzeciego na dole do czwartego na górze, itd. Aż do końca. Cel: uzyskanie jednego bardzo długiego paska.
8
włóczka z koszulki - krok 8
Celowo pozostawiono pierwszy pasek nieodcięty, aby można było z łatwością zobaczyć jak to powinno wyglądać. Pierwszy pasek oczywiście należy odciąć do zewnętrznej krawędzi.
9
włóczka z koszulki - krok 9
W ten sposób uzyskamy jeden długi pasek. Zgodnie z założeniem.
10
włóczka z koszulki - krok 10
Teraz wystarczy złapać jeden koniec paska i zacząć ciągnąć go w obie strony rozciągając go. Pasek nie tylko się wydłuży, ale też i 'skurczy'.
11
włóczka z koszulki - krok 11
Tak powinna wyglądać gotowa koszulkowa włóczka. Zwiń ją luźno w motek.
Strona 1 z 12

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane